A2CN Meeting Trofee

Meetings en Evenementen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

10 nov 2018, 19:01 3 x

Dit is hem dan, de A2CN Meeting Trofee.
IMG_20181110_170144.jpg
A2CN Meeting Trofee
IMG_20181110_170144.jpg (598.66 KiB) 5496 keer bekeken
De trofee heeft als doel, het stimuleren en organiseren van een parkeerplaats/koffiemeeting.

De spelregels,

De persoon die de trofee heeft organiseert in de buurt van zijn woonplaats een meeting.

Hoe kan je dan in het bezit komen van de trofee? Simpel, kom naar de meeting en eis de trofee simpelweg op, wie het eerst komt die het eerst maalt. Gebeurt dit niet dan worden er lootjes getrokken onder de aanwezigen.

Om te voorkomen dat er tweemaal achter elkaar een meeting komt in de zelfde provincie zijn deelnemers aan de meeting die uit de provincie komen waar de meeting plaats vindt uitgesloten. Ook personen die de meeting één van de 3 voorgaande keren hebben georganiseerd zijn uitgesloten.

Één ieder die naar één van deze meetings komt is op de hoogte van de spelregels en aanvaard ook de daaruit voortvloeiende consequenties!
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

10 nov 2018, 19:03 2 x

Op het moment heb ik de trofee in mijn bezit en zal ergens medio januari iets plannen, word vervolgd.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

10 nov 2018, 22:08 0 x

Flevoland is wel mooi bijna midden Nederland.... dus niemand kan klagen over de afstand....
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

10 jun 2019, 12:20 1 x

Beste club en forumleden,

Het is al weer enige tijd geleden dat ik de A2CN meeting trofee introduceerde, helaas is dit idee/initiatief nog niet echt opgepakt. Laat me niet zo makkelijk uit het veld slaan dus bij deze zet ik het weer even in de schijnwerpers. :mrgreen:

Zie de trofee als het stokje bij een estafette die je door geeft. Het doel is om zo de laagdrempelige meeting te stimuleren, georganiseerd door club en forumleden zelf. Misschien is het wijs om de verplichting te schrappen uit de spelregels en het dan als volgt te gaan doen.

De spelregels,

De persoon die de trofee heeft kiest in de buurt van zijn woonplaats een locatie uit voor laagdrempelige meeting.

Hoe kan je dan in het bezit komen van de trofee? Simpel, kom naar de meeting en eis de trofee simpelweg op, wie het eerst komt die het eerst maalt. Gebeurt dit niet dan worden er lootjes getrokken onder de aanwezigen. (Geen verplichting)

Om te voorkomen dat er tweemaal achter elkaar een meeting komt in de zelfde provincie zijn deelnemers aan de meeting die uit de provincie komen waar de meeting plaats vindt uitgesloten. Ook personen die de meeting één van de 3 voorgaande keren hebben georganiseerd zijn uitgesloten.


Nou, wie eist hem op, kom ik hem persoonlijk brengen.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Gebruikersavatar
trebbor77
Audi A2 clublid
Berichten: 415
Lid geworden op: 20 sep 2017, 14:25
Locatie: Barneveld
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

10 jun 2019, 17:41 1 x

hoi @kobus1978 , leuk wist eigenlijk helemaal niet dat er zo'n troffee bestond!

De tekst is wel wat verwarrend aangezien ...het doel is het organiseren van meetings maar degene die hem tijdens de meeting als 1e opeist krijgt hem...Dus is hij nu voor de organisator vd meeting of voor de deelnemer die hem opeist?

Wellicht een idee om hem aan diegene te geven die een leuke meeting organiseert?! Of bijvoorbeeld voor iemand die hem tijdens een meeting op een positieve manier weet te onderscheiden?
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

10 jun 2019, 18:28 0 x

@trebbor77 ,

Na mijn introductie van de A2CN trofee in november is het niet van de grond gekomen en een beetje in de vergetelheid geraakt.

Eerst moet iemand hem natuurlijk hebben, vandaar dat ik ook vraag wie de trofee opeist dan kom ik hem persoonlijk brengen. De persoon waar ik dus de trofee mag afleveren organiseert een meeting en vervolgens kan iemand hem opeisen.

Let the games begin!!!
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Gebruikersavatar
RobinCS
Berichten: 72
Lid geworden op: 12 apr 2018, 20:30
Locatie: Westland
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

10 jun 2019, 22:46 3 x

We zijn al een paar keer bij mij in de buurt geweest, maar ik wil best een laagdrempelige meeting organiseren.
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

10 jun 2019, 23:37 2 x

@RobinCS ,

We moeten ergens beginnen. Mochten forum en clubleden zoiets hebben, niet weer in die hoek, dan moeten ze in hunnen Alu kogel springen en naar het Westland scheuren om zich de trofee toe te eigenen. :mrgreen:

Ik zal even contact met je opnemen. :thumbmin:
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Plaats reactie