Aangepast schema;
9,45~10.00 uur Medemblik! Ook hier Oldtimer dag met naast 70 auto's, ook brommers, tractoren en landbouw machines... dus veel variatie....
10.00 uur welkom en rondje lopen en we mogen Carpoolen in Airco vrije auto tussen 25 en 60 jaren oud om mee te rijden! De GMC zie ik wel zitten.
De Rondrit is tussen 10.30 en 10,45 aanmelden en 11.00 uur rijden, waar de helft aan mee denkt te doen. Kosten €0,00!
Afhankelijk opkomst of er meer dan 4x A2 komt ga ik tussen 12.00 ~13.00 naar Hoorn, ook Oldtimer dag op slechts 17km rijden naar noorden.
Keuze over A7 planken of Terroristische binnendoor Route beslist de meerderheid.
In Hoorn vrijwel geen Militaire voertuigen en landbouw zoals in Medemblik en meer Auto's en ook VAG groep leuks aangemeld als ze komen....
Ze verwachten rond de 120~140 voertuigen en er is plaats..... genoeg, ook daar gratis parkeren.
Hier komen ook enkele van voor 1950 als het goed is.
16.00 uur Defile, met prijzen voor minste roest en minste LED lampen en andere zaken die er niet op hoorden! Als je iets leuks ziet, vaak is meerijden mogelijk......
En mensen die het te heet vinden, er is nog een Open Water Zwemwedstrijd voor de auto haters onder ons!
Aanmelden via PB tot zondag 9.00 uur of via Whats App 06 362 33 473 of via SMS na 9.00 uur zondag ochtend...
Ik verwacht stralend weer zonder dat er een Kern Centrale hoeft te lekken!
Ja, een dubbele Meeting in Medemblik en Hoorn en de 1e of 2e helft mag ook!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...