Jetzt geht's los!!! Wir gehen nach Deutschland am 13 November 2021

Meetings en Evenementen
MightyBlue
Audi A2 clublid

02 jul 2024, 19:30 2 x

Ik ben even uit beeld geweest, maar wat vet om deze foto's weer te zien! En hoewel ik geen tijd had om te forummen, heb ik er ondertussen een tweede A2 bijgekocht. Dit keer een zilverkleurige benzine. Ondertussen moet ik wel afscheid gaan nemen van mijn MightyBlue die hier nog op de foto's staat. :cry #hetkosttochteveelgeld

En oja. Die dag kon ik dus niet mee want ik had opnames voor mijn eerste korte film (duur 1,5 minuut). Daarmee won ik o.a. een award in Los Angeles. Voor wie het tof vindt, de film is hier te bekijken: https://www.woordkunstenaar.com/wakker
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

02 jul 2024, 20:05 1 x

Wow Brahma, dit is geweldig gaaf zeg! En uiteraard van harte gefeliciteerd met deze prijs. Ik voel aankomen dat dit meer mooie producties gaat opleveren!

Fijn dat je nog steeds in ons midden bent en wilt blijven, temeer omdat er een nieuw avontuur is gestart. Benieuwd naar het verhaal achter en van de 2e!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Plaats reactie