Club agenda 2022 online!!!

Meetings en Evenementen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

09 dec 2021, 17:11 7 x

Beste clubleden,

De club agenda voor 2022 staat online! Achter de schermen zijn we nog druk bezig om eea te fine tunen, daarom hebben jullie nog geen aankondigingen voorbij zien komen.

Om alvast een tipje van de sluier op te lichten, in het paasweekend hebben we in het prachtige Limburg een geweldige route uitgestippeld. Aan de vooravond van deze toertocht is er gelegenheid om elkaar beter te leren kennen en de A2 uitvoering te bespreken, onder het genot van een plaatselijk gerstennatje.

Voor augustus is het plan om weer wat te doen met de AACN, maar nog even onder voorbehoud.

In september doen we Friesland aan en dan is het voor de hand liggend om de alternatieve Elfstedentocht te rijden. De tocht is opgedeeld in twee etappes, 3 september starten we op nagenoeg de zelfde plek van waar de glijijzers onder worden gebonden en eindigen de dag in Bolsward. 4 september vertrekken we weer uit Bolsward en finishen aan de Bonkevaart waar al die helden uit het verleden dat ook hebben gedaan.

Wat betreft de data, die zijn zo goed als zeker, enkel voor de sleuteldagen wachten we nog op een definitief antwoord, het idee is wel om de laatste zondag van maart en oktober aan te houden voor de sleuteldagen. Zodra we alles rond hebben komen de aankondigingen online, voor nu zullen jullie het met deze teaser moeten doen.

Voor nu rest mij alleen nog tegen jullie te zeggen de data alvast te noteren in jullie agenda's. Je treft ze ook in het blok Club Agenda 2022: desktop gebruikers in rechterkolom, mobiele gebruikers geheel onderaan.

We zien jullie in 2022!

A2CN Cluborganisatie
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Gebruikersavatar
Bert
Audi A2 clublid
Berichten: 272
Lid geworden op: 01 mei 2017, 11:09
Locatie: Tholen
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

09 dec 2021, 19:10 2 x

Ziet er goed uit! Vlaai kan niet uitblijven en statisch past ook wel bij mij😃 elfsteden niet te missen! Top, ik ben van de partij!
1.4 TDI (AMF) | 17-12-2003 | DPF | Chiptuned (96 pk/247Nm) | Exclusive | Ebonyzwart pareleffect | Mistlampen | OSS | APS | Navigatiesysteem (PNK) | S line | Audi fade effect decal op voorportieren | Winterpakket | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

09 dec 2021, 19:30 0 x

Bert schreef:
09 dec 2021, 19:10
Ziet er goed uit! Vlaai kan niet uitblijven en statisch past ook wel bij mij😃 elfsteden niet te missen! Top, ik ben van de partij!
Top @Bert, leuk jouw enthousiasme! Vlaai is geregeld.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Gebruikersavatar
Marc
Audi A2 clublid
Berichten: 153
Lid geworden op: 25 jun 2009, 00:33
Locatie: Lisse
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

21 dec 2021, 20:40 2 x

Zo! Dat ziet er leuk uit die agenda. 2 mooie ritten en gewoon in NL! Ik schrijf ze alvast met potlood in de agenda.
Groeten! Marc
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

03 jan 2022, 16:10 0 x

@Marc, laat ik dit bericht nou helemaal gemist hebben! Ben benieuwd of andere dat ook al gedaan hebben?

Achter de schermen wordt nog steeds hard gewerkt aan de aankondigingen. Zijn nu met de laatste loodjes bezig, hier en daar nog een wat fijn tunen zeg maar.

Houd het forum dus goed in de gaten!
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
jacktiets
Audi A2 clublid
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 mei 2017, 00:27

06 jan 2022, 14:18 3 x

Evenzogoedweereenpaarleuketochtjesinhetverschiet.
Wij zijn van de partij.
En nog de beste wensen aan iedereen die het wel of niet leest.
Jack en Winnie.
Gebruikersavatar
Rein
Audi A2 clublid
Berichten: 420
Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:15
Locatie: Leidschendam-Voorburg
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

06 jan 2022, 20:33 1 x

Yes! Heb ze in mijn agenda staan.

Een goeie zet ook om de data lang van te voren te publiceren, des te groter de kans dat er nog niks anders in de agenda staat. En… een lekker gevarieerd programma ook, top!
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

06 jan 2022, 21:35 0 x

Rein schreef:
06 jan 2022, 20:33
Yes! Heb ze in mijn agenda staan.

Een goeie zet ook om de data lang van te voren te publiceren, des te groter de kans dat er nog niks anders in de agenda staat. En… een lekker gevarieerd programma ook, top!
Dat is ook precies de bedoeling @Rein, lege agenda's! Hopen dat het zich ook vertaald naar een hogere opkomst.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Gebruikersavatar
ArcSissy
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 649
Lid geworden op: 05 feb 2018, 10:43
Locatie: s-Gravenhage
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

08 jan 2022, 21:46 1 x

Ook mijn agenda is up-to-date 😵💫
Einzigartigen Schwarz Ausgabe
Plaats reactie