Van Beynum Moordrecht

Helaas begeven zich in de autohandel ook oplichters.
Martin40
Berichten: 47
Lid geworden op: 11 feb 2013, 21:31

23 feb 2013, 21:03 0 x

Goedenavond allemaal,

Rij nu twee weken in onze Audi A2 3L en tot nu toe helemaal super! Wat een leuke auto!

Na twee dagen de auto in ons bezit te hebben even naar de Audi/VW-dealer geweest, want de dakantenne zat los. Deze bleek voor de telefoon te zijn.

Gelijk geholpen en de antenne is verwijderd en alles keurig dicht gemaakt! En kosteloos!!!!!!

Prima service!

Moest het toch even vermelden!!!!!
Gebruikersavatar
Rinus
Berichten: 1661
Lid geworden op: 20 feb 2012, 10:56
Locatie: Alblasserdam
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

23 feb 2013, 21:04 0 x

[quote="Peter"]Lampjes koop ik bij de Action (1,69/st) verwisselen doe ik zelf (0 euro). Dat scheelt toch 63,31 per lamp :)

On topic: die prijs is inderdaad crimineel. Laat nog even weten wat het overleg met de garage heeft opgeleverd. Als het bij deze prijs blijft plaats dan even een scan van de nota.[/quote]

+1 Pas geleden zelf nog gedaan. Ben je hooguit een kwartiertje mee bezig voor de eerste keer, daarna kun je het in een nog korte tijd.
ja hoor
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2013, 22:02

25 feb 2013, 11:50 0 x

Ik wil eerst even zeggen dat ik het in en intriest vind om zo'n bericht te plaatsen.

Verder vind ik dat als je dan toch een auto koopt die nog is geïmporteerd ook omdat niemand zo'n ding wou hebben toen ze nieuw op de markt uitkwamen en nu er belastingvoordeel is ineens iedereen zo'n ding moet hebben dat je dan moet zorgen dat je iets zelf kan. Zeker een lampje vervangen!!

Ik heb zelf onderlaatst ook een dimlichtlampje gekocht bij een andere dealer en daar betaalde ik ook 15 euro voor het lampje, gelukkig ben ik zelf zo handig het er zelf in te kunnen zetten.

Als je dat niet zelf kan moet je gewoon betalen voor het werk van de monteur.
Gebruikersavatar
advanced
Berichten: 482
Lid geworden op: 11 nov 2012, 13:38

25 feb 2013, 13:03 0 x

[quote="ja hoor"]Ik wil eerst even zeggen dat ik het in en intriest vind om zo'n bericht te plaatsen.

Verder vind ik dat als je dan toch een auto koopt die nog is geïmporteerd ook omdat niemand zo'n ding wou hebben toen ze nieuw op de markt uitkwamen en nu er belastingvoordeel is ineens iedereen zo'n ding moet hebben dat je dan moet zorgen dat je iets zelf kan. Zeker een lampje vervangen!!

Ik heb zelf onderlaatst ook een dimlichtlampje gekocht bij een andere dealer en daar betaalde ik ook 15 euro voor het lampje, gelukkig ben ik zelf zo handig het er zelf in te kunnen zetten.

Als je dat niet zelf kan moet je gewoon betalen voor het werk van de monteur.[/quote]


Hallo 1e post? Stel je eerst eens voor, voordat je een bericht met deze inhoud plaatst!
" Alleen wrijving geeft glans"
Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 1240
Lid geworden op: 06 mei 2009, 20:47

25 feb 2013, 13:14 0 x

"ja hoor" tot ziens en de mazzel.
Gebruikersavatar
Pet
Berichten: 234
Lid geworden op: 21 jul 2012, 00:32

25 feb 2013, 18:47 0 x

[quote="ja hoor"]Ik wil eerst even zeggen dat ik het in en intriest vind om zo'n bericht te plaatsen.

Verder vind ik dat als je dan toch een auto koopt die nog is geïmporteerd ook omdat niemand zo'n ding wou hebben toen ze nieuw op de markt uitkwamen en nu er belastingvoordeel is ineens iedereen zo'n ding moet hebben dat je dan moet zorgen dat je iets zelf kan. Zeker een lampje vervangen!!

Ik heb zelf onderlaatst ook een dimlichtlampje gekocht bij een andere dealer en daar betaalde ik ook 15 euro voor het lampje, gelukkig ben ik zelf zo handig het er zelf in te kunnen zetten.

Als je dat niet zelf kan moet je gewoon betalen voor het werk van de monteur.[/quote]

Is dit misschien van Beynum te Moordrecht naar dat hij hier op is aangesproken
Gebruikersavatar
Pieter454
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 feb 2012, 00:39

25 feb 2013, 20:23 0 x

Dus eigenaren van auto's met lage verkoopaantallen of importauto's moeten er zelf aan kunnen sleutelen?

Ja hoor!
Gebruikersavatar
MN-NL
Berichten: 223
Lid geworden op: 21 jun 2010, 23:31

25 feb 2013, 21:08 0 x

Als je dat niet zelf kan moet je gewoon betalen voor het werk van de monteur.
Helemaal mee eens! En in het geval van het wisselen van een lampje à 5 minuten is dat maximaal 10 Euro. Kom je nog altijd op een uurloon van 120 Euro, lijkt me goed betaald. Lampje erbij, 20 Euro max!

Gr. Marc
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 176
Lid geworden op: 20 dec 2010, 22:34

26 feb 2013, 00:25 0 x

mn-nl +1 de servicefactor zou wat mij betreft dan voldoende zijn dat je er zonder afspraak even binnen zou kunnen wippen. Iedereen blij!
Gebruikersavatar
Rob
Berichten: 29
Lid geworden op: 21 apr 2012, 00:06
Locatie: Dordrecht
Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)

26 mar 2013, 15:02 0 x

Ik heb geklaagd bij de maneger en €22,69 terug gekregen.
Blijft er 41,56 Blijven ze nog verreweg de duurste.
Bedankt voor de tip
Plaats reactie