Wonderlijke ervaring via Marktplaats

Helaas begeven zich in de autohandel ook oplichters.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lemaire
Berichten: 124
Lid geworden op: 18 okt 2018, 16:48
Locatie: Amstelveen
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

18 aug 2019, 22:04 1 x

Ik had twee advertentie’s op marktplaats gezet. De eerste voor een OSS dat ik heb staan en een tweede voor een leren interieur dat ik zoek. De OSS er inmiddels afgehaald, mensen lezen niet. Kreeg zelfs de vraag of ik de auto er ook bij heb pfff. Ook kreeg ik een PM van iemand van Autohuis die mij een bijna nieuw interieur wil aanbieden. Vervolgens ontvang ik een foto van het leren interieur van Eenink. Twee dagen lang heeft de man mij berichten gestuurd, we hebben nu een zomer actie en kan het u aanbieden en opsturen voor 450 euro.. lang leven Marktplaats en pas op als je een bericht van Autohuis krijgt.
Gebruikersavatar
DED@2
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 dec 2016, 23:06
Locatie: Zoetermeer
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

18 aug 2019, 22:19 4 x

Mja waardeloos!
Marktplaats is niet meer wat het is geweest. Je kan beter gaan netwerken als je wat zoekt. Volgens mij heeft een lid nog half lederen set te koop hier in de buurt. En ja, mensen lezen niet. Waarom zou je als je gewoon vragen kan stellen en als iemand iets wilt verkopen moeten ze maar antwoorden. Simpele lui zijn het. Ik heb zo vaak op het punt gestaan om te vragen of het allemaal wel goed gaat? Maar tel tot 10 en antwoord dan netjes zodat ik in ieder geval de eer aan mezelf houd.
En als het te mooi is om waar te zijn is het vaak ook zo. Bij grote bedragen haal ik het wel op, al is het aan de andere kant van Nederland. Als ik iets graag wil hebben moet ik er ook wat voor over hebben. Geen grote bedragen overmaken via marktplaats. Als je slachtoffer bent/ wordt van fraude, laat marktplaats gewoon afweten. De verantwoordelijk wordt volledig bij jezelf gelegd.

Kortom, je bent helaas niet de enige die dit soort ervaringen heeft. Om ni niet iedereen over een kam te scheren, gelukkig zijn er ook wel nette deelnemers aan marktplaats.

Succes👊
Plaats reactie