Laten wij eens een signaal afgeven dat je met een 20 jaar oude auto prima uit de voeten kunt en daarmee zelfs schoner bent dan al het vervuilende jonge schroot wat nu op de weg wordt gezet!
STEM
Autoweek Poll: hoe oud is jouw auto?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Het word nog erger!
De Kamperauto was ooit 60 dagen kaart, later 1/4 tarief en in 2026 plan voor 1/2 tarief.....
Vele staan van bouwjaar 1984 nog in de stallling geschorst op hun 40e verjaardag te wachten.
Dan vervalt ook de Diesel regels voor vele Milieu zone's gelijk ook dus mag ik zelfs Amsterdam weer in.
Alleen mag ik niet gehele jaar voor de deur parkeren met Kampeermiddel!
Dus mensen die eigen erf hebben mogen gewoon gehele jaar voor €0,00 gehele jaar doorrijden?
Ook de A2 zal net als Audi 100 & 80 die na 1981 gegalvaniseerd werden en niet roesten straks alle straten gaan vullen!
Ook een A8 is dan plotseling betaalbaar in 2036?
De Kamperauto was ooit 60 dagen kaart, later 1/4 tarief en in 2026 plan voor 1/2 tarief.....
Vele staan van bouwjaar 1984 nog in de stallling geschorst op hun 40e verjaardag te wachten.
Dan vervalt ook de Diesel regels voor vele Milieu zone's gelijk ook dus mag ik zelfs Amsterdam weer in.
Alleen mag ik niet gehele jaar voor de deur parkeren met Kampeermiddel!
Dus mensen die eigen erf hebben mogen gewoon gehele jaar voor €0,00 gehele jaar doorrijden?
Ook de A2 zal net als Audi 100 & 80 die na 1981 gegalvaniseerd werden en niet roesten straks alle straten gaan vullen!
Ook een A8 is dan plotseling betaalbaar in 2036?
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Alvast een voorproefje genomen op 22 november.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.