Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
De a2 is zuiniger, ik haal waarden van 1 op 36 a 37.
Ook rij ik op de verbruiksmeter gemakkelijk onder de 3.0. Gemiddeld nu al '5 tanks' 2.9.
Mijn a2 heeft een 21 liter tank.
In de Lupo past met de nippeltruuk 41 liter.
Mijn lupo record is 1389 km op 1 tank. Gebruikelijk was 1200, wat een prachtig verbruik was.
Foppe heeft een hoger record gehaald, van ik dacht 1500 plus.
Wat zou het leuk zijn een 40 liter tank te hebben onder de a2..
Ik weet dat het kan, maar vind het zo ook prima.
Ook rij ik op de verbruiksmeter gemakkelijk onder de 3.0. Gemiddeld nu al '5 tanks' 2.9.
Mijn a2 heeft een 21 liter tank.
In de Lupo past met de nippeltruuk 41 liter.
Mijn lupo record is 1389 km op 1 tank. Gebruikelijk was 1200, wat een prachtig verbruik was.
Foppe heeft een hoger record gehaald, van ik dacht 1500 plus.
Wat zou het leuk zijn een 40 liter tank te hebben onder de a2..
Ik weet dat het kan, maar vind het zo ook prima.
- Audi_gekkie
[quote="Jeroen1.2"]..Mijn lupo record is 1389 km op 1 tank. Gebruikelijk was 1200, wat een prachtig verbruik was.[/quote]
Dan is de Lupo 3L dus niet zo heel veel zuiniger dan een A2 1.4TDI
Sowieso haal ik 1000 op een tank, maar 1:28 haal ik ook. Dat is bijna 1200km op een tank.
Dan is de Lupo 3L dus niet zo heel veel zuiniger dan een A2 1.4TDI

Sowieso haal ik 1000 op een tank, maar 1:28 haal ik ook. Dat is bijna 1200km op een tank.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Auto glansrijk door de APK 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
[quote="HansJan"]Auto glansrijk door de APK
[/quote]
Je had 'm dus gepoetst? :lol:
Gefeliciteerd!

Je had 'm dus gepoetst? :lol:
Gefeliciteerd!
- Bimotacorse
Vandaag nieuwe stoelhoezen geplaatst....de bekleding die er nu inzit is nog in smetteloze staat en dit wil ik graag zo houden ( heb 2 honden die af en toe meereizen) dit is het type wat er nu inzit:
http://www.autostoelhoezen.nl/20,10126, ... bai-Brown/
Staat best leuk moet ik zeggen
Staat best leuk moet ik zeggen
- Audi_gekkie
[quote="Bimotacorse"]Vandaag nieuwe stoelhoezen geplaatst....de bekleding die er nu inzit is nog in smetteloze staat en dit wil ik graag zo houden ( heb 2 honden die af en toe meereizen) dit is het type wat er nu inzit:
Staat best leuk moet ik zeggen[/quote]
Mooi dat je aan de volgende eigenaar denkt
Komen de honden ook voorin de auto dan? Meestal is een deken op de achterbank afdoende.
Staat best leuk moet ik zeggen[/quote]
Mooi dat je aan de volgende eigenaar denkt

Komen de honden ook voorin de auto dan? Meestal is een deken op de achterbank afdoende.
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Misschien een ex blinde geleide hond?
)
)
)
Goede oplossing die stoel hoezen niet alleen voor honden bezitters maar ook bij kleine kinderen een must.
Ook die deken hebben wij ook achterin maar niet voor een hond.
Grt
Rolf
Almere

Goede oplossing die stoel hoezen niet alleen voor honden bezitters maar ook bij kleine kinderen een must.
Ook die deken hebben wij ook achterin maar niet voor een hond.
Grt
Rolf
Almere
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
522.300.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
A2 1.4 BBY '02,

A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
Zojuist even 2 nieuwe H7 lampen in de 3L gezet.Gisterenavond tijdens een ritje een piep en een lampje met een kruisje er door in het display.Rechtsvoor een kapotte H7 lamp...Die had ik net weer niet liggen.Vandaag kwam mijn echtgenote thuis met een doosje reservelampjes gekocht bij de Lidl, iets van 5 euro met daarin ook 2x H7 lamp.Zojuist dus vervangen, beiden koplampen er even compleet uitgeschroefd, is zo gebeurd 2x torx T30.Dan kun je er makkelijk bij, afdekkapje vervolgens van de koplampunit en lampjes verwisselen .Nu weer mooi licht.Eens kijken hoe lang ze het volhouden, voor die paar euro
Gisteren, na 8 jaar en bijna 2,5 ton, mn ouwe trouwe Bora verkocht. Na dagenlang palaveren met nauwelijks verstaanbare buitenlanders was er een Pool die met zn bod vervaarlijk dicht id buurt kwam van wat ik in gedachte had. Moe van al het vruchteloos onderhandelen tot dan toe onthulde ik aan hem het gewenste bedrag en voegde eraan toe: it's a yes/no deal!
Een uurtje te laat was ie er met n maat. Ze inspekteerden de auto grondig waarbij de ander zelfs n apparaatje gebruikte om, zo legde hij mij uit, de laklagen te meten. Had ik nog niet eerder gezien.Afijn, alles werd in orde bevonden behalve.... de prijs. Hield tot groot ongenoegen mn poot stijf maar uiteindelijk werden de bankjes dan toch neergeteld....;
Vervolgens werden de kentekenplaten er afgehaald en met achterlating van van alle sleutels en geld maar met medeneming van alle kentekenpapieren de auto export klaar te maken.Kon ik met behulp van de handige Eurobiljet app ( ook in iTunes ) het geldpapier even op echtheid testen. Binnen n uurtje waren ze terug. Witte export-platen erop, en roefff.. daar vertrok de koper met alleen n koelbox naast zich voor n derde leven van de auto in Polen.Bye Bye!
And Hello A2!Hij is bijna klaar, import is geregeld, op kenteken gezet, nieuwe distributie en spanrol voor de polyriem erin. Twee nieuwe Hankooks om de 17 Inch S-liners en nog n paar kleine dingetjes. Wordt, door de zoon van Jan Eenink nog uitgebreid gepoetst (gepimpt) zowel v binnen als v buiten en dan mag ik vrijdag plaatsnemen in mn nieuwe bolide!
Een uurtje te laat was ie er met n maat. Ze inspekteerden de auto grondig waarbij de ander zelfs n apparaatje gebruikte om, zo legde hij mij uit, de laklagen te meten. Had ik nog niet eerder gezien.Afijn, alles werd in orde bevonden behalve.... de prijs. Hield tot groot ongenoegen mn poot stijf maar uiteindelijk werden de bankjes dan toch neergeteld....;

Vervolgens werden de kentekenplaten er afgehaald en met achterlating van van alle sleutels en geld maar met medeneming van alle kentekenpapieren de auto export klaar te maken.Kon ik met behulp van de handige Eurobiljet app ( ook in iTunes ) het geldpapier even op echtheid testen. Binnen n uurtje waren ze terug. Witte export-platen erop, en roefff.. daar vertrok de koper met alleen n koelbox naast zich voor n derde leven van de auto in Polen.Bye Bye!
And Hello A2!Hij is bijna klaar, import is geregeld, op kenteken gezet, nieuwe distributie en spanrol voor de polyriem erin. Twee nieuwe Hankooks om de 17 Inch S-liners en nog n paar kleine dingetjes. Wordt, door de zoon van Jan Eenink nog uitgebreid gepoetst (gepimpt) zowel v binnen als v buiten en dan mag ik vrijdag plaatsnemen in mn nieuwe bolide!