Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
Een diesel hoorde een toeren begrenzer te hebben dus of je zelfs berg af nog hogere toppen haalde.....
Vandaag nog even deuren gehaald, past niet erin.... maar na vastzetten met sjorband op de ogen lijkt het net alsof het los achterin lag..
Zelfs de klep bleef dicht op de deuren...
En ik ontdekte, met klep open werkt de Cruise Controle niet, net als lampje geen temperatuur aangeeft maar klep open symbool...
Vandaag nog even deuren gehaald, past niet erin.... maar na vastzetten met sjorband op de ogen lijkt het net alsof het los achterin lag..
Zelfs de klep bleef dicht op de deuren...
En ik ontdekte, met klep open werkt de Cruise Controle niet, net als lampje geen temperatuur aangeeft maar klep open symbool...
- Audi_gekkie
Vandaag nieuwe remschijven en remblokken willen plaatsen.
Wat viel mij op?
De bandenmaat 195/55/16 op de standaard 6arm velgen zijn echt breed. Soms wordt het binnenscherm iets geraakt.
Zie de veeg op de gele lak.

Wat viel mij op?
De bandenmaat 195/55/16 op de standaard 6arm velgen zijn echt breed. Soms wordt het binnenscherm iets geraakt.
Zie de veeg op de gele lak.

Ik zit met vrijwel dezelfde maat banden... 185/65/15 zijn net zo hoog, geen 62.09 maar 62.14cm dus 0,5mm extra...
Wel 1 cm dus elke kant 5 mm smaller.... tenzij je 4x Zoenen banden met ruig en extra hoog winter profiel monteerde...
Ik zal nog eens kijken in mijn overvolle wielkasten maar tot nu toe niets gezien!
Wel 1 cm dus elke kant 5 mm smaller.... tenzij je 4x Zoenen banden met ruig en extra hoog winter profiel monteerde...
Ik zal nog eens kijken in mijn overvolle wielkasten maar tot nu toe niets gezien!
- Audi_gekkie
Het heeft niet met de hoogte te maken, maar de breedte. Bij volledig insturen had ik 6mm speling, maar blijkbaar raakt deze toch soms de carrosserie. Het is zo miniem dat ik mij zeker geen zorgen maak.
- Audi_gekkie
Op 2.52 zie ik een bouwvakker
)
Toen de auto nog "vies" was, zo ziet Tweety er uit als die schoon is. :-?

Toen de auto nog "vies" was, zo ziet Tweety er uit als die schoon is. :-?