Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- Audi_gekkie
Lang verhaal @Dirck, maar ik zal eens naar de bandenspanning kijken.
- werner
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik gebruik zelden een telefoon in de auto. Maar een enkele keer is het practisch om zo'n ding te gebruiken voor navigatie. Dan moet je er wel op kunnun kijken. En een aansluiting op stroom is dan ook van belang. Nu kun je natuurlijk van allerlei standaardjes kopen voor je telefoon die je ergens in de auto vastschroefd of klemt of plakt. Maar mij leek een plekje in de cup-holder wel een goed plan. Daar blijft zo'n telefoon echter niet zomaar in staan. Maar als ik nou iets maak met de onderkant in de vorm van een cola-blikje en boven iets voor de telefoon....
Uit 2 plaatjes multiplex had ik anderhalf uur later een ding dat werkt.

terwijl ik het object sta te schuren denk ik: dat is stom. We hebben een 3D printer en dit is nou net zo'n ding dat je daar prima mee kunt maken.
Snel een tekenprogramma geopend en een telefoonhouder getekend. Met wat meer gaatjes als het houten exemplaar wegens materiaalbesparing en ruimte voor kabeltje.

file naar de printer en printen maar

Na een uur of 3 (je hoeft er gelukkig niet bij te blijven) heb je dit:

En in de cuphouder ziet dat er zo uit:

Handig, zo'n printer. Ik kan er meer printen als er liefhebbers zijn. ook andere kunststof onderdelen zijn te printen trouwens, op voorwaarde dat ze getekend kunnen worden
Uit 2 plaatjes multiplex had ik anderhalf uur later een ding dat werkt.
terwijl ik het object sta te schuren denk ik: dat is stom. We hebben een 3D printer en dit is nou net zo'n ding dat je daar prima mee kunt maken.
Snel een tekenprogramma geopend en een telefoonhouder getekend. Met wat meer gaatjes als het houten exemplaar wegens materiaalbesparing en ruimte voor kabeltje.
file naar de printer en printen maar
Na een uur of 3 (je hoeft er gelukkig niet bij te blijven) heb je dit:
En in de cuphouder ziet dat er zo uit:
Handig, zo'n printer. Ik kan er meer printen als er liefhebbers zijn. ook andere kunststof onderdelen zijn te printen trouwens, op voorwaarde dat ze getekend kunnen worden
- Audi_gekkie
Leuk dat je dit met ons ddelt @Werner! :-h
Vandaag van de zon en het meer van Ohrid genoten
http://i.imgur.com/0ou9rDa.jpg
Nog 12 dagen te gaan!

http://i.imgur.com/0ou9rDa.jpg
Nog 12 dagen te gaan!