Onze andere hobby's
- 4$$
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik zeil ook graag maar heb simpelweg geen boot($$$) en water welke geschikt is om te varen is ook niet echt aanwezig hier in de Dutch Mountains.
Mijn hobby's(voorheen semi professioneel):
Mijn hobby's(voorheen semi professioneel):
- Bijlagen
-
- FB_IMG_1603039833883.jpg (231.68 KiB) 3126 keer bekeken
-
- bolpiano-klein-25.jpg (262.78 KiB) 3126 keer bekeken
-
- 20201018_184651.jpg (3.13 MiB) 3126 keer bekeken
-
- 20201018_184706.jpg (3 MiB) 3126 keer bekeken
Audi A2 1.4 75PK(2001 AUA) | OSS black top | RNS-D navigation plus | Parc Distance Control | Cruise Control | BT | Mistlampen |
- 4$$
Tegenwoordig alleen nog recreatief in een band als bassist welke poprock speelt. Voorheen allroundmuziek op verschillende instrumenten(ben nooit drummer geweest.
Verder ben ik voor een aantal uur in de week muziekagoog.
Verder ben ik voor een aantal uur in de week muziekagoog.
Audi A2 1.4 75PK(2001 AUA) | OSS black top | RNS-D navigation plus | Parc Distance Control | Cruise Control | BT | Mistlampen |
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Niet alleen mooie hobby en dito instrumenten maar ook schitterende woning zeg!
Ik zie potentie voor een A2 Bandptreden bij een eerstvolgende (sleutel)meeting?

Ik zie potentie voor een A2 Bandptreden bij een eerstvolgende (sleutel)meeting?

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
-
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Ik heb ook nog een andere hobby.
Ik ga graag met mijn vrouw en kinderen met de camper op pad.
die camper moet alleen nog even opgeknapt.
dat staat dan weer op een ander forum
https://camperforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=8470102
dat staat dan weer op een ander forum

- 4$$
Wauw wat een project ben je aangegaan met die camper. Als ik ooit pensionado ben zou ik graag een kleine twee persoonscamper willen hebben om door Europa te trekken. Maar ik mag nog minstens twintig jaar werken.aarmarman schreef: ↑18 okt 2020, 23:00Ik heb ook nog een andere hobby.
dat staat dan weer op een ander forum![]()

- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Mijn Doerak, een bootje met eigenwijze stompe neusje.
Niet de mooiste, wel ruime motor kruisers en degelijk staal zonder doorgeroeste plekken.
Het interieur is wel vervangen, vocht op 't water, en net als Kussens, elke winter thuis bewaren pure noodzaak is of hele winter blijven varen en stoken?
Na weghalen extra snoeren en lampjes die scherp en gevaarlijk waren dus 100% gesloopt en gelijk dragen ook maar gedaan... zoveel schemerlampen snoeren in 4 kleuren?
En als je toch bezig bent, gelijk schoon en vuil water tanks + brandstof nieuwe erin....
Net als de koelkast, werkte nog prima maar gebroken plastic en rubbers, liever een nieuwe.
Na vele DHZers. ook de gaskookplaat weg gepleurd...
Het is net als die Politieke partij, mijn bootje is ook 50plus helaas!
Het staal was goed maar van motor tot interieur... hoe langer je kijkt, des te groter de hoop vuilnis.
Ik heb dan makkelijker zoals ramen, nieuwe rubbers per rol gekocht, en dik stalen dak..
Wel de hardhouten deur een nieuwe gemaakt, die was wel 80% verrot onder de dikke boot lak laag!
En Foto's nooit gemaakt en laat hem in Zomer 2021 wel even zien op een Meeting...
Had afgelopen zomer naar 't Pontje moeten komen... prima Espresso machine aan boord...
Alleen nu even een foto van mijn 3e hobby dan maar even....
en rechtsboven 't doosje met hobby nr4... de revisie setjes voor deurvangers in Action Werkmeister doosje...
Niet de mooiste, wel ruime motor kruisers en degelijk staal zonder doorgeroeste plekken.
Het interieur is wel vervangen, vocht op 't water, en net als Kussens, elke winter thuis bewaren pure noodzaak is of hele winter blijven varen en stoken?
Na weghalen extra snoeren en lampjes die scherp en gevaarlijk waren dus 100% gesloopt en gelijk dragen ook maar gedaan... zoveel schemerlampen snoeren in 4 kleuren?
En als je toch bezig bent, gelijk schoon en vuil water tanks + brandstof nieuwe erin....
Net als de koelkast, werkte nog prima maar gebroken plastic en rubbers, liever een nieuwe.
Na vele DHZers. ook de gaskookplaat weg gepleurd...
Het is net als die Politieke partij, mijn bootje is ook 50plus helaas!
Het staal was goed maar van motor tot interieur... hoe langer je kijkt, des te groter de hoop vuilnis.
Ik heb dan makkelijker zoals ramen, nieuwe rubbers per rol gekocht, en dik stalen dak..
Wel de hardhouten deur een nieuwe gemaakt, die was wel 80% verrot onder de dikke boot lak laag!
En Foto's nooit gemaakt en laat hem in Zomer 2021 wel even zien op een Meeting...
Had afgelopen zomer naar 't Pontje moeten komen... prima Espresso machine aan boord...
Alleen nu even een foto van mijn 3e hobby dan maar even....
en rechtsboven 't doosje met hobby nr4... de revisie setjes voor deurvangers in Action Werkmeister doosje...
- Bijlagen
-
- IMG_20201019_105713.jpg (236.42 KiB) 3039 keer bekeken
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Alta Plana
- Audi A2 clublid
Hier ook muziek als hobby. Als verzamelaar in vele genres, maar als ik het maak is het nagenoeg alleen electronisch.
- 4$$
Nice gear!Alta Plana schreef: ↑19 okt 2020, 15:35Hier ook muziek als hobby. Als verzamelaar in vele genres, maar als ik het maak is het nagenoeg alleen electronisch.
47F56AF2-8237-47C9-A51B-77588050F38D.jpeg
- bart.de-waard
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Sinds een jaar aan het verzamelen.
Spiegelreflex camera’s van ca. 1975 tot 1985 in zilver-chroom.
Mooie combinatie van techniek, elektronica, optica en design.
Spiegelreflex camera’s van ca. 1975 tot 1985 in zilver-chroom.
Mooie combinatie van techniek, elektronica, optica en design.