Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Na 17 minuten sleutelen besloten geen Q2 te kopen, deze is nu hoog genoeg! 

- Bijlagen
-
- IMG_geenQ2nodig.jpg (4 MiB) 2318 keer bekeken
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- toutdroit
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Eekhoorntje, je staat er eigenlijk best mooi op

In Nederland: Audi A2 BBY 2005; heel erg sprintblauw
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
- Caspeer
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Handen wederom uit de mouwen gestoken en bezig gegaan met een duurzame oplossing voor de dakhemel. Alles eraf, alles opnieuw. Nieuwe hemelstof wordt besteld. Ze is ook weer door de APK zonder opmerkingen.
- Paulus
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Vandaag in twee A2's mistlampen gemonteerd. Na de eerste gaat de tweede aanzienlijk sneller! Vooraf heb je toch wel wat werk om alles uit te zoeken. De handleiding van HansJan kwam goed van pas!
Ik heb trouwens gekozen om de kabel via de trekkabel van het serviceluik door te voeren door het schutbord. Ik lees over het doorvoeren bij de hoofdkabelboom maar dat vind ik een minder goed idee. Stel dat je op de doorvoerplek de hoofdkabelboom zou beschadigen met het doorvoergereedschap...dan heb je een serieus probleem!
Via de trekkabel moet je het binnenscherm deels losmaken nadat het linker voorwiel verwijderd is. Dat gaat vrij vlot. Ik zou deze optie iedereen die mistlampen gaat inbouwen aanraden!
Ik heb hiermee trouwens een gewichtsbesparing gerealiseerd. Achter het binnenscherm bleken een paar flinke duitse kiezels te liggen:
Het is een raadsel hoe ze daar gekomen zijn.
Als je eenmaal mistlampen hebt gehad op een A2 wil je niet meer zonder. Het maakt de voorzijde echt wat completer Ik heb trouwens gekozen om de kabel via de trekkabel van het serviceluik door te voeren door het schutbord. Ik lees over het doorvoeren bij de hoofdkabelboom maar dat vind ik een minder goed idee. Stel dat je op de doorvoerplek de hoofdkabelboom zou beschadigen met het doorvoergereedschap...dan heb je een serieus probleem!
Via de trekkabel moet je het binnenscherm deels losmaken nadat het linker voorwiel verwijderd is. Dat gaat vrij vlot. Ik zou deze optie iedereen die mistlampen gaat inbouwen aanraden!
Ik heb hiermee trouwens een gewichtsbesparing gerealiseerd. Achter het binnenscherm bleken een paar flinke duitse kiezels te liggen:
Het is een raadsel hoe ze daar gekomen zijn.
- Edwinvv
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Vandaag bij Koop9 de nieuwe lampen gemonteerd. Snel.
Ziet er prima uit, maar nu moeten de mistlampen weer behandeld worden...
(Bezig blijven)
Ziet er prima uit, maar nu moeten de mistlampen weer behandeld worden...
(Bezig blijven)
- Bijlagen
-
- 847131ED-2EC4-4074-AEC4-BAADE280AED8.jpeg (1.07 MiB) 1992 keer bekeken