Ik hoop dat je niet bent vergeten de door laat van de egr schoon te maken en een nieuwe pakking.
Hopelijk heb je de oude map sensor nog , vaak zijn deze vies en niet kapot.
Schoon maken met remmen reiniger.
Succes.
Ik hoop dat je niet bent vergeten de door laat van de egr schoon te maken en een nieuwe pakking.
De doorlaat van de EGR heb ik zeker schoongemaakt. Het viel mij op dat vooral de doorgang in het gasklephuis vies was. De leiding zelf was mooi open. En uiteraard een nieuwe pakking gebruikt.
Waar zit dat filter precies dan?Meepo schreef: ↑30 jan 2022, 13:57Vorig weekend mijne de eerste grote beurt gegeven sinds aanschaf afgelopen zomer. Toch weer 15k km met veel plezier in gereden
Ik heb ook het brandstoffilter vervangen. Toch een onhandige plek als ik het zeggen mag! Los daarvan was het ook wel nodig gezien de zwarte smurrie die er uit kwam. Misschien ook maar eens in de tank kijken hoe het er daar uit ziet.
Vanmiddag ben ik van plan de basisinstellingen te doen. Zag meteen al dat de stekker van de hydraulischepomp niet zo bereikbaar is als bij een Lupo, de stelbout op de koppelingscylinder evenmin. Iemand daar een handigheidje voor?
Dan is ie mooi klaar voor de wintersport!![]()