Tjonge, dat is echt mis zeg.
Hoe werkt zo'n hoofd die dat kan bedenken eigenlijk?
Misschien zo' klimaat verdediger die wel met het vliegtuig op vakantie gaat ?
Veel sterkte, zeker ook voor je ouders!
De 7-KVP-52 is niet meer
- toutdroit
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
In Nederland: Audi A2 BBY 2005; heel erg sprintblauw
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Helaas willen mensen, vooral als je in buurt woonde waar dit vaker voor komt niet een Taxatie doen.
Koste wel geld maar die Taxeerde je auto naar staat van onderhoud en is 2 of 3 jaren geldig, afhankelijk gereden km per jaar.
Je kreeg dan geen Dagwaarde loterij gok want van €370 bij Jet Cars in Rotterdam na heel veel normaal bij garage duur herstel voor €3250,- verkochte, en Taxatie is €4950,- uit gekomen!
Ja, een verwaarloosde met heel veel achterstallig onderhoud naar perfecte nu.
Alleen als je achter je huis kunt parkeren dus niet openbare weg of voor je garage aan voorzijde woning, dan zou je zonder kunnen.
Maar 99% heeft geen veilige achterom met hek en afstand bediening helaas.
Ik heb het hier al vaker geroepen maar Taxatie weekend?
Niet goedkoopste en als er meerdere bij elkaar komen voor Taxatie is het voor Taxateur ook voordeliger.
Afhankelijk van wie er aanmeld en of je flink stukje wilde rijden voor Taxatie meeting?
Tussen de 7 en 12 voertuigen per dag is mogelijk, wel moet er brug aanwezig zijn voor de meeste en ik heb er nu 4 nog niet getaxeerde klaar staan.
Wel sukkelde Taxateur met gezondheid dus ook dat nog erbij helaas.
Weet U een gezonde redelijk geprijsde?
Open maar nieuw topic en helaas zie ik in de krant steeds meer plekken waar vele gestoorde rondlopen.
Deze Pyromanen zijn vaak pubers die zich vervelen een niet kijken of ze oude Meuk of Waardevolle Classic of Yong timer pakken of nieuwe AR verzekerde.
Ze doen maar willekeurige vaak dus niets tegen te doen helaas.
Koste wel geld maar die Taxeerde je auto naar staat van onderhoud en is 2 of 3 jaren geldig, afhankelijk gereden km per jaar.
Je kreeg dan geen Dagwaarde loterij gok want van €370 bij Jet Cars in Rotterdam na heel veel normaal bij garage duur herstel voor €3250,- verkochte, en Taxatie is €4950,- uit gekomen!
Ja, een verwaarloosde met heel veel achterstallig onderhoud naar perfecte nu.
Alleen als je achter je huis kunt parkeren dus niet openbare weg of voor je garage aan voorzijde woning, dan zou je zonder kunnen.
Maar 99% heeft geen veilige achterom met hek en afstand bediening helaas.
Ik heb het hier al vaker geroepen maar Taxatie weekend?
Niet goedkoopste en als er meerdere bij elkaar komen voor Taxatie is het voor Taxateur ook voordeliger.
Afhankelijk van wie er aanmeld en of je flink stukje wilde rijden voor Taxatie meeting?
Tussen de 7 en 12 voertuigen per dag is mogelijk, wel moet er brug aanwezig zijn voor de meeste en ik heb er nu 4 nog niet getaxeerde klaar staan.
Wel sukkelde Taxateur met gezondheid dus ook dat nog erbij helaas.
Weet U een gezonde redelijk geprijsde?
Open maar nieuw topic en helaas zie ik in de krant steeds meer plekken waar vele gestoorde rondlopen.
Deze Pyromanen zijn vaak pubers die zich vervelen een niet kijken of ze oude Meuk of Waardevolle Classic of Yong timer pakken of nieuwe AR verzekerde.
Ze doen maar willekeurige vaak dus niets tegen te doen helaas.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- Bert
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Taxatie is 1, maar welke verzekeringsmaatschappij bied verzekeringen aan op basis van taxatiewaarde.
Ik heb ze nog niet gevonden, hoor graag welke aanbieder dit wel aanbied, anders heeft taxeren geen meerwaarde.
Ik heb ze nog niet gevonden, hoor graag welke aanbieder dit wel aanbied, anders heeft taxeren geen meerwaarde.
1.4 TDI (AMF) | 17-12-2003 | DPF | Chiptuned (96 pk/247Nm) | Exclusive | Ebonyzwart pareleffect | Mistlampen | OSS | APS | Navigatiesysteem (PNK) | S line | Audi fade effect decal op voorportieren | Winterpakket | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik heb dezelfde ervaring toen ik keek of ik mijn elektrische A2 tegen een redelijke dagwaarde kon verzekeren. Die A2 heeft me toch een kleine 10 mille gekost en als je al een vervanger vindt of moet bouwen, kost ie gauw het dubbele.
Laten taxeren lukt wel, maar verzekeren nauwelijks of tegen absurd hoge premie (denk € 500 per jaar). Dus laten we eerst eens onderzoeken welke verzekeraar(s) een 20 jaar oude auto met een getaxeerde waarde van € 5.000 tot € 10.000 wil verzekeren.
Ik heb een keer een aanbieding gehad om de A2 e-tron all risk te verzekeren voor € 350 per jaar (gebaseerd op taxatiewaarde € 15.000) maar dat kon alleen als ik ook mijn andere A2 en de A3 cabrio bij deze club verzekerde. En je raadt het al: de A2 (alleen WA) was € 100 per jaar duurder en de A3 cabrio (all risk) € 800 per jaar. Ja, zo kan ik het ook...
Laten taxeren lukt wel, maar verzekeren nauwelijks of tegen absurd hoge premie (denk € 500 per jaar). Dus laten we eerst eens onderzoeken welke verzekeraar(s) een 20 jaar oude auto met een getaxeerde waarde van € 5.000 tot € 10.000 wil verzekeren.
Ik heb een keer een aanbieding gehad om de A2 e-tron all risk te verzekeren voor € 350 per jaar (gebaseerd op taxatiewaarde € 15.000) maar dat kon alleen als ik ook mijn andere A2 en de A3 cabrio bij deze club verzekerde. En je raadt het al: de A2 (alleen WA) was € 100 per jaar duurder en de A3 cabrio (all risk) € 800 per jaar. Ja, zo kan ik het ook...
- bart.de-waard
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Goed idee, nu we als leden investeren in onze toekomstige klassieker auto zijn deze vaak meer waard dan de dagwaarde. Ik zal meedoen met de de taxatie.
Bij youngtimers kan je als club ook korting krijgen op deze verzekeringen.
Bij youngtimers kan je als club ook korting krijgen op deze verzekeringen.
1.6 FSI 2003 Ebony black | Nappa Lederen stoelen | werkend OSS | Mistlampen | geperforeerd Sportstuur | Elektrische ramen achter | Climate Control | Cruisecontrol | Gordijnairbag | Concert II | Dubbele vloer | Alarm | Dimmende binnenspiegel | Multibox.
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Hier kun je nog wel terecht (met taxatierapport) https://www.youngtimer-verzekering.nl/
Bij "recreatief (hobbymatig)" gebruik en verzekerde waarde van € 5.000...€ 10.000 bij max 3.000 / 5.000 / 7.500 km/jr: premie € 40..45 per maand voor all-risks (WA+casco).
Geen premiekorting bij hoger eigen risico.
Bij "recreatief (hobbymatig)" gebruik en verzekerde waarde van € 5.000...€ 10.000 bij max 3.000 / 5.000 / 7.500 km/jr: premie € 40..45 per maand voor all-risks (WA+casco).
Geen premiekorting bij hoger eigen risico.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Taxatie?
Als de tegenpartij moet betalen is zelfs een WA verzekerde voldoende, dan moeten die jou getaxeerde waarde uitkeren tenzij er meer dan 2 of 3 jaren terug was en/of extreem veel km gemaakt zijn.
Ook moet je tussen de Taxatie datum en schade alle onderhoud wel goed uitgevoerd hebben.
En Peter Maathuis had goede link,
En bij WA+ dus Brand Diefstal moet ook jou maatschappij de Taxatie uitbetalen.
Alleen een All Risk schade is het lastiger, zo mogen dan Taxatie weigeren helaas, maar daar is rechtshulp voor.
Een https://www.youngtimer-verzekering.nl mag geen 1e auto zijn dus je moet nog een Kliko erbij hebben als 1e voertuig voor vele KM en dat heb ik.
Wel is het vaak 20 jaren oude dus 2003 t/m augustus en helaas doen enkele nu helaas 25 jaren!
In 1998 was er niets, Augustus 1999 kwamen enkele Demo op de markt en die zijn in Augustus 2024 wel daar verzekerbaar.
Dus Bestuurders A2 forum, word het nu in 2024 of 2025 de 20 jaren A2 feest gehouden?
Op die paar uitzonderingen na zou ik voor 2025 gaan!
Als de tegenpartij moet betalen is zelfs een WA verzekerde voldoende, dan moeten die jou getaxeerde waarde uitkeren tenzij er meer dan 2 of 3 jaren terug was en/of extreem veel km gemaakt zijn.
Ook moet je tussen de Taxatie datum en schade alle onderhoud wel goed uitgevoerd hebben.
En Peter Maathuis had goede link,
En bij WA+ dus Brand Diefstal moet ook jou maatschappij de Taxatie uitbetalen.
Alleen een All Risk schade is het lastiger, zo mogen dan Taxatie weigeren helaas, maar daar is rechtshulp voor.
Een https://www.youngtimer-verzekering.nl mag geen 1e auto zijn dus je moet nog een Kliko erbij hebben als 1e voertuig voor vele KM en dat heb ik.
Wel is het vaak 20 jaren oude dus 2003 t/m augustus en helaas doen enkele nu helaas 25 jaren!
In 1998 was er niets, Augustus 1999 kwamen enkele Demo op de markt en die zijn in Augustus 2024 wel daar verzekerbaar.
Dus Bestuurders A2 forum, word het nu in 2024 of 2025 de 20 jaren A2 feest gehouden?
Op die paar uitzonderingen na zou ik voor 2025 gaan!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?