Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- Audi_gekkie
Waauuwww!
Ik snap die hele behandeling niet spuiten met water en lak???
Geen beschermende middelen tijdens de behandeling $-)
Zo hebben ze die A2 ook gespoten toen deze in 1999 op een autoshow wer tentoongesteld?
Zo hebben ze die A2 ook gespoten toen deze in 1999 op een autoshow wer tentoongesteld?
Als ik dit zie, denk ik dat Wrappen makkelijker gaat.
Vooral mijn vrijwel vlakke velgen, en dat is nog betaalbaar ook.....?
Ik weet alleen dat Wrap niet zo steenslag bestendig is, maar wel makkelijk en goedkoop te herstellen door nieuwe te plakken.
Maar om nu Chroom te nemen, ik heb nog stukje klatergoud liggen... voor slechts 1 wiel!
Vooral mijn vrijwel vlakke velgen, en dat is nog betaalbaar ook.....?
Ik weet alleen dat Wrap niet zo steenslag bestendig is, maar wel makkelijk en goedkoop te herstellen door nieuwe te plakken.
Maar om nu Chroom te nemen, ik heb nog stukje klatergoud liggen... voor slechts 1 wiel!
Tegenwoordig wordt alles water gedragen gespoten is verplicht.Waauuwww!

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en een setje KW ST veren gekocht. Maximale verlaging V/A is 30/30, benieuwd wat het gaat opleveren. Daarnaast verwacht ik uiteraard een nog strakkere wegligging. Iemand in de buurt die hulp kan bieden met de voorkant?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
De 29e naar Legden komen, er wordt daar dan voor de 31e keer een A2 sleuteldag gehouden.Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en een setje KW ST veren gekocht. Maximale verlaging V/A is 30/30, benieuwd wat het gaat opleveren. Daarnaast verwacht ik uiteraard een nog strakkere wegligging. Iemand in de buurt die hulp kan bieden met de voorkant?
Vergeet de kortere stangen niet te bestellen.Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en een setje KW ST veren gekocht. Maximale verlaging V/A is 30/30, benieuwd wat het gaat opleveren. Daarnaast verwacht ik uiteraard een nog strakkere wegligging. Iemand in de buurt die hulp kan bieden met de voorkant?

- Rein
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Een tijdje geleden had ik Bolero's gekocht met het plan deze op te laten knappen. Ik had ze naar Wheelcare gebracht, waar bleek dat ze in slechtere staat waren dan ik dacht. Een tegenvaller was dat, maar nu ik ze terug heb... Kijk ik uit naar het moment waarop ze onder mijn A2 zullen zitten. De velgen zijn gericht en gespoten, waarbij ik gekozen heb om alleen de buitenste rand te laten polijsten. Over het resultaat ben ik erg tevreden :\">