Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- Audi_gekkie
Tja dan is het geen vetpot =))
Door de kundige handen van Koop9 vandaag stap 2 in het op orde brengen van de A2 (die binnenkort een tourtje Europa gaat doen!),
Nwe thermostaat, buitenterp.sensor, geperforeerde Zimmerman schijven en blokken, Dunlop SportMaxx 205/40/17 én de door Pocoloco gespoten S-lines eronder etc. Nu alleen de FSD's nog

Nwe thermostaat, buitenterp.sensor, geperforeerde Zimmerman schijven en blokken, Dunlop SportMaxx 205/40/17 én de door Pocoloco gespoten S-lines eronder etc. Nu alleen de FSD's nog

- Rein
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Voor iedereen die aan een tourtocht denkt... zwitserland vind ik een aanrader, want wat een landschappen en schitterende wegen heb je daar. Paar jaar terug had ik tijd genomen om eens lekker te gaan sturen en de herinneringen aan allerlei bergpassen - san bernardino, bernina, fluela, albula, furka en veel meer - schoten me weer te binnen. ...en aan Interlaken en het stukje italie (stelvio) en aan belastingparadijs livigno en,...
Ben gelijk in mijn agenda aan het puzzelen of er nog ergens ruimte is voor een tourtochtje :-/
Ben gelijk in mijn agenda aan het puzzelen of er nog ergens ruimte is voor een tourtochtje :-/