Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- Audi_gekkie
[quote="AndersDB"][quote="Audi-gekkie"][quote="AndersDB"]Vandaag de Yatour in onze auto ingebouwd. Geen gehannes met cd's lekker alles digitaal afspelen.
Met het demonteren van het dashboard kastje blijkt wel weer dat het een kwaliteitsauto is![/quote]
Die heb ik vlak voor de vakantie ingebouwd.
Echt genieten zo'n apparaatje, maar helaas doet de bluetooth het niet goed.
Heb jij ook één met bluetooth-module?[/quote]
Nee ik heb er geen bt module bij. We hebben een losse parrot aan de zonneklep, die hadden we al en werkt naar wens.
Moet alleen de usb stick even goed indelen.
Heb je er al eens een hdd aan gehad? Zo ja welk formaat?[/quote]
De mappen moeten heten CD01, CD02 enz.
Er kunnen max. 99 nummers in een map.
Bij een 8GB kun je ruim 1500 nummers kwijt, dus wat wil je met een HDD?
Volgens mij ondersteund de Yatour tot 32GB, dus 6000 nummers zijn toch wel genoeg? :lol:
Met het demonteren van het dashboard kastje blijkt wel weer dat het een kwaliteitsauto is![/quote]
Die heb ik vlak voor de vakantie ingebouwd.
Echt genieten zo'n apparaatje, maar helaas doet de bluetooth het niet goed.
Heb jij ook één met bluetooth-module?[/quote]
Nee ik heb er geen bt module bij. We hebben een losse parrot aan de zonneklep, die hadden we al en werkt naar wens.
Moet alleen de usb stick even goed indelen.
Heb je er al eens een hdd aan gehad? Zo ja welk formaat?[/quote]
De mappen moeten heten CD01, CD02 enz.
Er kunnen max. 99 nummers in een map.
Bij een 8GB kun je ruim 1500 nummers kwijt, dus wat wil je met een HDD?
Volgens mij ondersteund de Yatour tot 32GB, dus 6000 nummers zijn toch wel genoeg? :lol:
- Audi_gekkie
[quote="AndersDB"]het klopt dat 32Gb best veel is, maar heb zelf een aantaal kleine HDD's liggen. vandaar mijn vraag.[/quote]
Alleen dus een HDD tot 32GB.
Die zijn er niet meer en als ze er wel zijn (hele oude) dan moeten die aan een voeding van 220V. :lol:
Alleen dus een HDD tot 32GB.
Die zijn er niet meer en als ze er wel zijn (hele oude) dan moeten die aan een voeding van 220V. :lol:
- Audi_gekkie
[quote="AndersDB"]Had ik toch beter de audiolink kunnen nemen. Ik heb nl 120 gb externe 1.8 inch liggen. Kunnen wel op de parrot mki9100 en de audiolink. Vandaar. Ik had dus verwacht dat deze het ook zou kunnen.[/quote]
Geen nood, gewoon proberen.
Wie weet lukt het wel
Geen nood, gewoon proberen.
Wie weet lukt het wel

- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Aankomende zaterdag gaan we een mooie Audi 80 Avant 2.6E ophalen. Een hele vroege (bouwjaar 1992), want een B4, maar met B3 interieur en totaal geen opties. Hartstikke basis auto, maar met een dikke motor. Dit wordt een project auto, en als tie klaar is, gaat de auto weer de verkoopp in.