Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- Audi_gekkie
Handige gast die @papahans.
Messing busjes is natuurlijk veel beter voor zo'n deurvanger. Hoef je nooit weer.
Messing busjes is natuurlijk veel beter voor zo'n deurvanger. Hoef je nooit weer.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Hoi George, we waren gisteren met 8NL A2,s ik denk dat jij die lichtgroene niet meegeteld hebt, is maar effe daar geweest, iemand van hier ? Auto stond net 1 of 2 weken op Nl kenteken en had problemen met het inleren van een sleutel ??pocoloco schreef:
Vandaag weer eens in Legden geweest ,was bijna een hollands onderonsje 7stuks waren er de rest duitsers .<br id="null">PapaHans van het duitse forum heeft een workshop gegeven om je glazen dak te onderhouden of zelf te repareren . <br id="null">Hij had er een mooi voorbeeld van bij zich . Als je problemen met je dak heb kan je bij hem terecht , hij maakt zelf de onderdelen die er voor nodig zijn . Het was zeer leerzaam ook al heb ik geen glazen dak .<br id="null">Reparatie setjes voor de deurvanger heeft hij ook in messing en in het plastic .<br id="null">Hij heeft er al wat vervangen zie foto.
<br id="null"><br id="null">
<br id="null"><br id="null">oude deel bestaat uit 2 delen en zit met popnagels vast aan elkaar ,net nieuwe deel is van alu gemaakt en is super stevig .<br id="null"><br id="null">
![]()
- Audi_gekkie
De messing busjes kun je weer insmeren met vet, dus ik verwacht niet dat de buurman raar opkijkt als ik de deur open en sluit.<a title="Link: /index.php?p=/profile/3280/pocoloco" href="/index.php?p=/profile/3280/pocoloco">pocoloco</a> schreef:
Messing busjes maken herrie bij het openen de plastic niet.
- Audi_gekkie
Gisteren even Duitsland in geweest.
Bij de Kaufmarkt zag ik iets wat ik net nodig had. =)

Bij de Kaufmarkt zag ik iets wat ik net nodig had. =)