Muziek via Dension ook over de achterste speakers?wil schreef:
Dension bluetooth interface ingebouwd .
Kan nu oa handfree telefoneren via m'n eigen concert autoradio
De howto van Hansjan was erg nuttig.
Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- Audi_gekkie
- wil
- Motortype: Weet ik niet
Heb de achterste speakers nog niet aangesloten. Wel er al in gezet en bedraad.<a rel="nofollow" target="_blank">wil</a> schreef:
Dension bluetooth interface ingebouwd .
Kan nu oa handfree telefoneren via m'n eigen concert autoradio
De howto van Hansjan was erg nuttig.
Binnenkort de blaupunkt versterker nog ff aansluiten.
Maar tot nu toe erg tevreden over de dension bt interface
Auzz schreef:
Staande worden gehouden. :# Alleen een waarschuwing =) Inhalen van een undercover Polo was niet zo handig.

https://www.youtube.com/watch?v=AYFjWA4QLy8
- Audi_gekkie
Vandaag de deurvanger gemaakt.
Ik had via onze oosterburen een nieuw setje messing busjes besteld.
Na het demonteren constateerde ik dat 2 popnagels het hadden begeven. Deze heb ik door 2 rvs boutjes vervangen. De originele nylon busjes die vaak de knakkende deuren veroorzaken waren nog zo goed dat ik ze voorlopig heb laten zitten.
De deur gaat nu weer zijdezacht open/dicht.
Na het demonteren constateerde ik dat 2 popnagels het hadden begeven. Deze heb ik door 2 rvs boutjes vervangen. De originele nylon busjes die vaak de knakkende deuren veroorzaken waren nog zo goed dat ik ze voorlopig heb laten zitten.
Begrijp ik dan goed dat je niets hebt vervangen? Ik heb ook twee brakke vangers, dan doe ik er misschien beter aan eerst even te kijken of t echt nodig is alvorens twee setjes te bestellen...Audi_gekkie schreef:
<div>En, waarom heb je niet voor opnieuw poppen gekozen? Heeft de rvs schroef bevestiging n hogere levensverwachting?</div>
- JdeGroote
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Standaard luidsprekers LV en RV vervangen door Bose LM en HT.
Eerste indruk voller en strakker LM. Verbetering HT tov standaard HT een vraagteken. Of ik moet naar Beter Horen
Totaalgewicht wagen met 6 ons toegenomen.

Eerste indruk voller en strakker LM. Verbetering HT tov standaard HT een vraagteken. Of ik moet naar Beter Horen

CS Imolagelb 2005 188.000KM
Beter gelijk andere schokdempers monteren om het verschil op te vangen.<a title="Link: http://www.audi-a2.nl/index.php?p=/prof ... /JdeGroote" href="http://www.audi-a2.nl/index.php?p=/prof ... eGroote</a> schreef:
Eerste indruk voller en strakker LM. Verbetering HT tov standaard HT een vraagteken. Of ik moet naar Beter Horen![]()
Gewoon ook ff andere bandhoogte, blijft hij lekker comfortabel ook
[quote="pocoloco;54026"]
JdeGroote schreef:
Beter gelijk andere schokdempers monteren om het verschil op te vangen.[/quote]
En andere bandhoogte...blijfthij lekker comfortabel....

JdeGroote schreef:

Beter gelijk andere schokdempers monteren om het verschil op te vangen.[/quote]
En andere bandhoogte...blijfthij lekker comfortabel....
- Audi_gekkie
Begrijp ik dan goed dat je niets hebt vervangen? Ik heb ook twee brakke vangers, dan doe ik er misschien beter aan eerst even te kijken of t echt nodig is alvorens twee setjes te bestellen...Eekastar schreef:
<blockquote class="Quote">
<div class="QuoteAuthor">Audi_gekkie schreef:
<div>En, waarom heb je niet voor opnieuw poppen gekozen? Heeft de rvs schroef bevestiging n hogere levensverwachting?</div></div>
</blockquote>
Ik heb inderdaad alleen de kapotte popnagels vervangen.
De rvs-boutjes zaten bij het setje, dus dat is makkelijker dan opnieuw poppen.
Deze boutjes zijn zeker sterker dan de popnagels.
Het komt overigens veel vaker voor dat de kapotte popnagels het probleem zijn van de krakende deuren.
Als je dan een tijd hier geen aandacht aan besteed gaan de nylon busjes ook kapot.