Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
Wat is eigenlijk het nut om de kentekens te blinderen ,dat wil ik wel eens weten.<br id="null">Mensen zetten honderdduizend foto,s op het net maar dat kenteken mag niet hoor ,hebben ze wat te verbergen ?Audi_gekkie schreef:
Gisteren met @Walter gesleuteld aan zijn auto.
PS. Jammer dat je geplaatste foto's binnen de gestelde tijd niet kunt verwijderen. :/
Vandaag met de A2 naar Hannover. Wat een reis moest zijn van 4 uur, werd door onder andere een file in Duitsland 8 uur. Deed 2.5 uur over 5km.
Maar de A2 gaf geen krimp. Nog even 182 op gps geklokt. Niet verkeerd
Wat wel verkeerd was dat ik een pilaar over het hoofd zag. Linkerachterlichtunit kaputt. Mocht iemand er 1 over hebben. Ik hou me van harte aanbevolen!
Maar de A2 gaf geen krimp. Nog even 182 op gps geklokt. Niet verkeerd

Wat wel verkeerd was dat ik een pilaar over het hoofd zag. Linkerachterlichtunit kaputt. Mocht iemand er 1 over hebben. Ik hou me van harte aanbevolen!
- Audi_gekkie
@Auzz Alleen maar achterlicht? Geen schade aan bumper?
- Audi_gekkie
@pocoloco Geen idee, maar sommigen vinden dat fijn en dat respecteer ik.
@Audi_gekkie. Zeker ook schade aan de bumper. Vooral schaafschade.
Via een demontagebedrijf een vervangend achterlicht gescoord. Daarna aan de slag gegaan om te zien hoeveel ik zelf handmatig nog kon herstellen. Dus licht geschuurd, gepolijst en daarna gesealed. Het resultaat is niet perfect, maar je moet weten waar je moet kijken en met je neus er boven op. Kortom, redelijk tevreden.
Via een demontagebedrijf een vervangend achterlicht gescoord. Daarna aan de slag gegaan om te zien hoeveel ik zelf handmatig nog kon herstellen. Dus licht geschuurd, gepolijst en daarna gesealed. Het resultaat is niet perfect, maar je moet weten waar je moet kijken en met je neus er boven op. Kortom, redelijk tevreden.
- rolf
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Vandaag de Passat volgepakt.
Ding zit helemaal "afgekegd" inclusief de grootste Thule dakkoffer van 650 liter en nog een paar fietsen op de trekhaak.......
Vanavond tussen 10 en half 11 vertrekken we uit Oldemarkt naar Frederikshaven waar dan hopelijk een boot klaarligt die vrijdagochtend om 09:15 ons naar Oslo over vaart........dan nog 2 uurtjes naar huis.
Ding zit helemaal "afgekegd" inclusief de grootste Thule dakkoffer van 650 liter en nog een paar fietsen op de trekhaak.......
Vanavond tussen 10 en half 11 vertrekken we uit Oldemarkt naar Frederikshaven waar dan hopelijk een boot klaarligt die vrijdagochtend om 09:15 ons naar Oslo over vaart........dan nog 2 uurtjes naar huis.
[quote="rolf;56331"]Vandaag de Passat volgepakt.
Vanavond tussen 10 en half 11 vertrekken we uit Oldemarkt naar Frederikshaven waar dan hopelijk een boot klaarligt die vrijdagochtend om 09:15 ons naar Oslo over vaart........dan nog 2 uurtjes naar huis.[/quote]
Goede reis!
Vanavond tussen 10 en half 11 vertrekken we uit Oldemarkt naar Frederikshaven waar dan hopelijk een boot klaarligt die vrijdagochtend om 09:15 ons naar Oslo over vaart........dan nog 2 uurtjes naar huis.[/quote]
Goede reis!