Ali Ex met 6 weken levertijd of vraag of je van willekeurige sloop diesel deze eraf mag halen.
Ik doe het vaak met vis snoertje onder langs en dan lijm erop!
Wel kreeg ik reactie van een bezorgde burger,
ik tankte LPG in mijn Diesel! Hoe fout kun je dat hebben.
Alleen als je hem gaat uitlenen en ze er Diesel in pleuren, ze lezen dit echt erg goed!
Katalysator gestolen
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
hmmmm... toch maar dat logo van Diesel kopen.
Maar 'k kan het niet vinden. Heeft iemand een goede link?
Maar 'k kan het niet vinden. Heeft iemand een goede link?
betutteling is zinloos; passie is Goud
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Een link?
Gewoon stelen van busje , dat is pas heel erg link.
Van sloperij mag je deze gehate logo van diesels vaak gratis met visdraadje eraf snijden tussen letter en lijm door.
Gewoon stelen van busje , dat is pas heel erg link.
Van sloperij mag je deze gehate logo van diesels vaak gratis met visdraadje eraf snijden tussen letter en lijm door.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Tijd is mijn probleem. Gaan lopen zoeken naar een sloop waar er een staat... en daarbij ik heb 2 A2's dus dat schiet niet op.eekhoorntje schreef: ↑04 nov 2023, 18:11Van sloperij mag je deze gehate logo van diesels vaak gratis met visdraadje eraf snijden tussen letter en lijm door.
betutteling is zinloos; passie is Goud
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Jij mag het met een watervaste stift aanbrengen @Veertienmeizeventien. Tip: gebruik een rode stift voor de 'I', dat impliceert dat je de sterkere variant in het vooronder hebt liggen 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16