De vuilnisbak!
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Iedereen in het noorden heelhuids thuisgekomen?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Het is hier wel heerlijk rustig met alle dieren in winterslaap ... 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ik begrijp dat Hans Jan wil dat ik wakker word en helaas.....
Ik moet de schade auto 37 Km voorbij München nog ophalen!
Maar wegens sneeuw en met Flixbus heen en met alle ramen eruit achter rijdende terug...
doe ik toch liever met ander weer.
Deze aankoop van een Merlot rode... niet die hier stond maar "Iets" goedkopere die gekraakt is aan achterzijde door geschaarde oplegger tijdens het remmen!
Zodra ik de schade gecontroleerd heb hoop ik dat deze alleen maar Dakschade heeft!
Dan kan ik er een Caddy van maken, de Pick Up laadbak....
Eerst verstevigen, dan zagen en veel werk.
Maar ook als het niet bruikbaar is, de gegoten afneembare trekhaak is als meer dan €170,- waard!
Ja, ik wilde dit niet plaatsen maar als Hans Jan een oproep plaatste?
Ik moet de schade auto 37 Km voorbij München nog ophalen!
Maar wegens sneeuw en met Flixbus heen en met alle ramen eruit achter rijdende terug...
doe ik toch liever met ander weer.
Deze aankoop van een Merlot rode... niet die hier stond maar "Iets" goedkopere die gekraakt is aan achterzijde door geschaarde oplegger tijdens het remmen!
Zodra ik de schade gecontroleerd heb hoop ik dat deze alleen maar Dakschade heeft!
Dan kan ik er een Caddy van maken, de Pick Up laadbak....
Eerst verstevigen, dan zagen en veel werk.
Maar ook als het niet bruikbaar is, de gegoten afneembare trekhaak is als meer dan €170,- waard!
Ja, ik wilde dit niet plaatsen maar als Hans Jan een oproep plaatste?
- Bijlagen
-
- 535.jpg (168.15 KiB) 9576 keer bekeken
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- HansJan
- Moderator

Maar ben je voornemens een Caddy te maken? Dat is wel uniek!
Ik heb zojuist de beachvariant bemachtigd:
- HansJan
- Moderator
Best fris , kwam ie nog wel fatsoenlijk tot leven?

We krijgen hier vanmiddag wel 4cm sneeuw!
Hele land is al in rep en roer: OV schema's aangepast, vluchten geannuleerd, collega's zitten thuis, code oranje tot rood afgekondigd.

- rolf
Ja hoor, tikkie lopen, hangt aan de DEFA acculader en het is binnen al lekker warm met de interieur verwarmer.

Wel 4cm..................

- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Wegens de achterstande is de door Hans Jan genoemde niet mogelijk.....
Maar de andere Caddy wel.
Maar eerst de bodem controleren of die wel vlak is, anders €170,- voor de onderdelen die makkelijk verplaatsbaar zijn.
Maar de andere Caddy wel.
Maar eerst de bodem controleren of die wel vlak is, anders €170,- voor de onderdelen die makkelijk verplaatsbaar zijn.
- Bijlagen
-
- Bilder+f$C3$BCr+neue+Seite..+$2814$29.JPG (116.14 KiB) 9557 keer bekeken
-
- Pickup+f$C3$BCr+Homepage+neu.jpg (92.3 KiB) 9557 keer bekeken
-
- crash+a2+2.jpg (77.01 KiB) 9557 keer bekeken
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- HansJan
- Moderator
Jouw natte droom collectie @eekhoorntje?