Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
En dat bij 11(,5) graden. Kon je niet even doorhalen naar 111km/h? <span>:mrgreen: </span>
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Op een weide is het ook lastig om 111 te rijden, laat staan 80 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- mx-man
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Vandaag de A2 volgestopt met vakantie gerelateerde zaken. Morgen nacht vol goede moet naar Kroatië en dus richting de 375.000 km.
Vaders is inmiddels ook bezweken voor een A2. Hij had die van mij geleend en wilde er zelf toen ook 1
t is er een 1.4 16v geworden uit 2005 met net even meer als 127.00 km dus die kan voorlopig ermee vooruit.
Vaders is inmiddels ook bezweken voor een A2. Hij had die van mij geleend en wilde er zelf toen ook 1

- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Fijn om te horen richting de 375.000 km !!! in Dl rijden er enkele rond met iets meer dan 4 ton erop. Ik heb afgelopen jaar de distributieriem met waterpomp en de koppeling laten vervangen bij een km stand van 250000km, het is ook de bedoeling dat hij nog enkele jaren meegaat. Fijne vakantie gewenst.mx-man schreef:
Vandaag de A2 volgestopt met vakantie gerelateerde zaken. Morgen nacht vol goede moet naar Kroatië en dus richting de 375.000 km.
Vaders is inmiddels ook bezweken voor een A2. Hij had die van mij geleend en wilde er zelf toen ook 1t is er een 1.4 16v geworden uit 2005 met net even meer als 127.00 km dus die kan voorlopig ermee vooruit.
- BlauweA2
Vandaag ff wezen tanken (uiteraard bij ons buurland vanwege de literprijs
).
Was de eerste keer dat ik eens goed naar het verbruik heb gekeken.
Ik was aangenaam verrast: 1 op 17,5. :o
Ruim 700 km actieradius op een tank. Nou dat mag zo blijven wat mij betreft!

Was de eerste keer dat ik eens goed naar het verbruik heb gekeken.
Ik was aangenaam verrast: 1 op 17,5. :o
Ruim 700 km actieradius op een tank. Nou dat mag zo blijven wat mij betreft!
For those with an eye for the finer detail, I salute you.
- rolf
Gisteren m'n Passat verkocht
.........slik........vandaag wordt ie opgehaald door z'n nieuwe baasje.
Stond notabene nog geen dag te koop.
Na bijna 10 jaar trouwe dienst wordt het tijd voor wat anders.
Ga er eens rustig over nadenken wat dat moet worden, dat is dan wel weer leuk. :3
Heb tot het voorjaar 2018 de tijd, dan komt de sleurhut weer in beeld.

Stond notabene nog geen dag te koop.
Na bijna 10 jaar trouwe dienst wordt het tijd voor wat anders.
Ga er eens rustig over nadenken wat dat moet worden, dat is dan wel weer leuk. :3
Heb tot het voorjaar 2018 de tijd, dan komt de sleurhut weer in beeld.
- rolf
Het is erg rustig op het werk, dus een beetje tijd over om wat te hobbien.
Nu de Passat weg is heb ik de A2 maar een beetje verwend met de nodige "cosmetica voor autolak" middelen.
Rondje klei, licht gepolijst en daarna 2x in de synt. wax en nog een rondje orange crush erachteraan.
Lokale brandweer is jaloers............
Nu de Passat weg is heb ik de A2 maar een beetje verwend met de nodige "cosmetica voor autolak" middelen.
Rondje klei, licht gepolijst en daarna 2x in de synt. wax en nog een rondje orange crush erachteraan.
Lokale brandweer is jaloers............