Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Je had toch een 1.2 tdi?
Naast 4 bouten en smalle bandjes ook andere remmen en daar altijd goed op letten.
Dan passen de remmen wel en vooral de online aanbieders als de Mist in Auto en Auto Doc zitten in die gevallen vaak fout, net als ze blokken en schijven voor en achter bij elkaar zetten!
En laten die achter schijven en blokken nu op de meeste niet passen!
Naast 4 bouten en smalle bandjes ook andere remmen en daar altijd goed op letten.
Dan passen de remmen wel en vooral de online aanbieders als de Mist in Auto en Auto Doc zitten in die gevallen vaak fout, net als ze blokken en schijven voor en achter bij elkaar zetten!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- joost.cuijpers
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Klopt, maar dat is een les voor de volgende keer. Afgelopen blokjes wissel ging het wel in een keer goed!eekhoorntje schreef: ↑30 jun 2018, 19:33Je had toch een 1.2 tdi?
- joost.cuijpers
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Vandaag TT pedalen geïnstalleerd die ik via aliexpress heb besteld.
niet de 'real deal' maar na wat wrikken passen ze prima!
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Pedalen, ik heb ze nu 2x gehad en hoogte pedaal klopt niet dus zit niet prettig.....
Daarom zal ik ze nooit meer bestellen en lastig goed vast zetten.
maar vandaag wel de aanhanger gemaakt..... foto volgde nog wel maar de 1.2 Tdi is nu zonder motor en met Dissel... alleen nog andere maken want hij stuurde iets teveel en zwabberde achter de 1.4 BBY aan.
Een sloop auto ombouwen tot 4 wielen aanhanger, het kan maar is toch meer werk dan ik dacht.
De Bumper klever die legaal is zal ik maar zeggen, op 47 cm achter elkaar aan!
Daarom zal ik ze nooit meer bestellen en lastig goed vast zetten.
maar vandaag wel de aanhanger gemaakt..... foto volgde nog wel maar de 1.2 Tdi is nu zonder motor en met Dissel... alleen nog andere maken want hij stuurde iets teveel en zwabberde achter de 1.4 BBY aan.
Een sloop auto ombouwen tot 4 wielen aanhanger, het kan maar is toch meer werk dan ik dacht.
De Bumper klever die legaal is zal ik maar zeggen, op 47 cm achter elkaar aan!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik heb ze ook ooit eens bij Ali besteld. Gaspedaal en koppeling pasten prima, maar rempedaal niet. Om gevaren te vermijden een set originele via eBay besteld. Voor €35 weet ik nu zeker dat het pedaalrubber er niet vanaf schiet.joost.cuijpers schreef: ↑02 jul 2018, 20:13Vandaag TT pedalen geïnstalleerd die ik via aliexpress heb besteld.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- A3weiss
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Vanavond bij Morris op bezoek geweest. Zeer kundig een nieuwe teller met TT platen en FIS display in laten bouwen. Zal die 260kph en 7000rpm waarschijnlijk niet halen :-), maar mooi resultaat geworden. Verder een S-line stuur gemonteerd. Next modificatie wordt inbouw van een comfort module om klapsleutels te faciliteren.