Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Moderator edit: plaatje voor je geroteerd.A3weiss schreef: ↑05 jul 2018, 22:42Vanavond bij Morris op bezoek geweest. Zeer kundig een nieuwe teller met TT platen en FIS display in laten bouwen. Zal die 260kph en 7000rpm waarschijnlijk niet halen :-), maar mooi resultaat geworden. Verder een S-line stuur gemonteerd. Next modificatie wordt inbouw van een comfort module om klapsleutels te faciliteren.

Personal note: Morris had me de teller recent laten zien, de TT platen staan goed! Zeker in combinatie met het stuur. Fijn rijden zo

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Ach, je kunt er altijd een 1.8T(urbo) van de TT in lepelen @A3weiss 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- rolf
2 voorwiellagers besteld, linksvoor begint geluid te maken (uiteraard vlak voor de APK.....
) en op e-bay een rood koffertje met gereedschap besteld om de boel te kunnen wisselen.
Hebben we weer wat te doen na de vakantie.

Hebben we weer wat te doen na de vakantie.

- bart.de-waard
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Het hemeltje ging steeds meer loslaten, zeker toen een stuk was gereden met de achterramen open.
De gevonden oplossingen (lijmen) zouden niet helpen. Aliexpress bracht uitkomst met een zak vol plastic dopjes.
Deze in de kleur van het interieur gespoten, en voorzichtig de schaar in de hemel gezet na goed gemeten te hebben.
Met een 6mm boor was ik zo door het piepschuim van de structuur, waarna de pluggen er netjes in konden worden gedrukt.
Een hele verbetering al zeg ik het zelf. Het lijkt wel af fabriek zo te zijn gemaakt. ;-)
De gevonden oplossingen (lijmen) zouden niet helpen. Aliexpress bracht uitkomst met een zak vol plastic dopjes.
Deze in de kleur van het interieur gespoten, en voorzichtig de schaar in de hemel gezet na goed gemeten te hebben.
Met een 6mm boor was ik zo door het piepschuim van de structuur, waarna de pluggen er netjes in konden worden gedrukt.
Een hele verbetering al zeg ik het zelf. Het lijkt wel af fabriek zo te zijn gemaakt. ;-)
- Bijlagen
-
- IMG_3478.JPG (216.32 KiB) 4136 keer bekeken
-
- IMG_3483.JPG (261 KiB) 4136 keer bekeken