Hier idem! Vandaag binnengekomen!Spits schreef: ↑23 jul 2018, 23:20Thanx voor de tip, ook maar in bestelling gedaan!Spinazie schreef: ↑23 jul 2018, 16:46Grappig, ik heb een jaartje geleden precies dezelfde besteld. Doet t nog steeds prima. Voor de geïnteresseerden: https://www.aliexpress.com/item/Vgate-V ... 58914.html![]()
Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- TomA2
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
2002 Audi A2 1.4i Azurblauw
1986 Citroen 2CV6 Spécial Pick Up
1964 Solex Oto Van der Heem
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1986 Citroen 2CV6 Spécial Pick Up
1964 Solex Oto Van der Heem
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Gisteren
Een nieuw werkbankje gekocht in een opvallende kleur
bij fa.Kippers in Rijssen
Toen kon ik het niet laten om voor €16.90 een verenspansetje mee te nemen
Heb ik nog niet direct nodig maar toch..,
Dus als iemand in de buurt het setje nodig heeft , dat kan uitgeleend worden.... mits op redelijke termijn weer terug.
Een nieuw werkbankje gekocht in een opvallende kleur

Dus als iemand in de buurt het setje nodig heeft , dat kan uitgeleend worden.... mits op redelijke termijn weer terug.
- Spits
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Vandaag gebruikt om airco uit te lezen; no faults..... Maar ook geen koude lucht. Toch nog maar een goede visuele check op de pomp/koppeling uitvoeren.TomA2 schreef: ↑03 aug 2018, 19:13Hier idem! Vandaag binnengekomen!Spits schreef: ↑23 jul 2018, 23:20Thanx voor de tip, ook maar in bestelling gedaan!Spinazie schreef: ↑23 jul 2018, 16:46Grappig, ik heb een jaartje geleden precies dezelfde besteld. Doet t nog steeds prima. Voor de geïnteresseerden: https://www.aliexpress.com/item/Vgate-V ... 58914.html![]()
Verder leuk apparaat, doch niet alle modules zijn uit te lezen.
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- Spits
Kenteken verlichting tijdelijk gerepareerd. Zat plakband op om de glaasjes vast te houden, nou dan weet je het wel...... Maar gauw een paar nieuwe units bestellen.
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Kenteken? Hans Jan heeft afgelopen jaren vele forum leden 4x rvs schroefjes gegeven dus vorige eigenaar was of geen forum lid of te laat!
Ik heb ze ook gehad in 2015 maar nu enkele verder ook uitgeboord en er maar messing van badkamer meubel ingezet met T15.... RVS had ik niet....
Als het plastic is gebroken, iets te vast gezet....
Bekend probleem in deze Roestvrije auto, en ik wil geen kruis maar torx schroeven...
Geen gegalvaniseerde nemen, RVS of Messing...
Met redelijk dikke kop is plakband te vervangen, hopelijk zijn de schroeven al uitgeboord en soms moet je schroef resten met grip tang vastpakken en uitdraaien....
Mijn dochter heeft echter in haar A2 de koppen weg geboord en deze weer vastgezet met lijmpistool, blijft keurig hangen en je ziet niets... en na losbreken en opnieuw lijmen kan er weer een nieuw lampje in....
Spits is helaas niet de enige die hiermee te maken kreeg, goed advies van Hans Jan om gratis RVS uit te delen!
Ik heb ze ook gehad in 2015 maar nu enkele verder ook uitgeboord en er maar messing van badkamer meubel ingezet met T15.... RVS had ik niet....
Als het plastic is gebroken, iets te vast gezet....
Bekend probleem in deze Roestvrije auto, en ik wil geen kruis maar torx schroeven...
Geen gegalvaniseerde nemen, RVS of Messing...
Met redelijk dikke kop is plakband te vervangen, hopelijk zijn de schroeven al uitgeboord en soms moet je schroef resten met grip tang vastpakken en uitdraaien....
Mijn dochter heeft echter in haar A2 de koppen weg geboord en deze weer vastgezet met lijmpistool, blijft keurig hangen en je ziet niets... en na losbreken en opnieuw lijmen kan er weer een nieuw lampje in....
Spits is helaas niet de enige die hiermee te maken kreeg, goed advies van Hans Jan om gratis RVS uit te delen!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Hoe krijg ik de rest op de foto, moet eerst betere camera kopen!
Maar inzoomen doen ze allemaal maar groothoek, zelden... weet iemand een telefoon waar je op deze afstand ze alle 4 kan nemen?
Maar inzoomen doen ze allemaal maar groothoek, zelden... weet iemand een telefoon waar je op deze afstand ze alle 4 kan nemen?
- Bijlagen
-
- IMG_20180805_151200.jpg (1.37 MiB) 3827 keer bekeken
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Panorama opname, beeldinstelling op 16:9?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Spits

Verder kijkend komen er nu een paar Audi A8 D2 "winterfelgen" in 16" onder de A2

Deze wegen slechts 6.2 kg, wat denk ik vrij licht is voor een 16".
Helaas wel ET42, dus ik hoop dat ik er mee weg kom, en anders toch maar een dun spacertje er tussen.
Zoiets dus (sorry voor de lange link en niet direct kunnen plakken van ploatje.....)
https://www.original-felgen.com/4d0601025mz33.html
- Spits
NEEEEEEH! Wat zeg je me nou, 5X112?!

Moet alleen even wachten tot de aanbieder terug is van vakantie, hij zou ze reserveren...... Hopen dat ie z'n woord kan houden!