Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- joost.cuijpers
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Ik heb ze ook alleen dan van aliexpress. Zolang ze samen klinken heeft de politie er geen moeite mee.ArcSissy schreef: ↑17 sep 2018, 15:25Ik reed laatst op de snelweg, kilometertje of 110 in het uur en wilde een medeweggebruiker op mijn aanwezigheid attenderen, dus even korte toeter .... het geluid van de klaxon was in de cabine nauwelijks waarneembaar en ook de attendée gaf een reactie alsof ik een scheet had gelaten.
Dus ... zelf bij de sloper voor 5 € van een Audi S8 afgeschroefd en deze dubbele luchthoorn zojuist - geheel guerilla-style, onder de motorkap geplaatst. 1 gaatje boren en natuurlijk op de alu S8 steun vast gezet met RVS. Electrisch parallel naast de standaard toeter aangesloten (hoef je gelukkig niet de hele bumper niet te demonteren).
Mocht blauw/blauw er problemen mee hebben, hoef ik alleen de stekkertjes los te trekken ... et voila ... weer standaard.
S8 Horn.JPG
Klikt als:
S8 horn.mp3
Benieuwd wie er nu nog denkt dat een scheet de aandacht vraagt ...
- karolography
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Vandaag is mijn A2 precies 15 jaar oud geworden. 

- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Hebben ze daar ook ondergrondse containers?

2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Vandaag naar @HansJan geweest, die had weer verse led-lampen binnen gekregen.
Dat zijn nog wel serieuze lampen met koelvinnen maar ze pasten ze prima in het koplamp huis.
Stadslicht,Dimlicht en grootlicht , resultaat is prima, veel licht en geen blinde plekken
Dit is dimlicht, met grootlicht nog meer zicht maar dat komt op de foto niet over.
Koplampsproeier doet het ook, nog nooit gezien dat dat ding zover naar voren komt
Voor de lamp specificaties moet je bij Hansjan zijn ik ben er zo tevreden mee.
Dat zijn nog wel serieuze lampen met koelvinnen maar ze pasten ze prima in het koplamp huis.
Stadslicht,Dimlicht en grootlicht , resultaat is prima, veel licht en geen blinde plekken

Voor de lamp specificaties moet je bij Hansjan zijn ik ben er zo tevreden mee.