Kost wat, maar dan heb je ook wat

Kost wat, maar dan heb je ook wat
Jij zit ook niet stil hè, mooi resultaat hoor!
Mooi geworden!!FrankDercks schreef: ↑11 okt 2018, 17:41Afgelopen zaterdag bij HansJan geweest om de boordcomputer uit te lezen, omdat het lampje van het motormanagement brandde. Het bleek dat er o.a. een storing was van het uitlaatgasterugvoersysteem. Het EGR dient daartoe gereinigd te worden. Dat wilde ik volgende week bij Jan Eenink laten doen, maar door vakantie van de buurman van Jan (die het e.e.a. weer moet inleren) kan dat geen doorgang vinden. Dus heb ik daartoe maar een afspraak gemaakt voor morgen bij een bevriend bedrijf in Arnhem. Verder heb ik nog wat isolatie aangebracht achter/boven het dashboardkastje. Het geluidsniveau in de auto ervaar ik nu als opvallend laag; beduidend stiller dan toen ik hem ruim een jaar geleden kocht. Tenslotte heb ik de lak van de auto vandaag laten polijsten, bij een bedrijf in Arnhem. Het resultaat mag er zijn: de auto is weer als nieuw! Op de foto's zijn ook de koplampen te zien, die ik al enige tijd met grote regelmaat poets/polijst. Eerst waren ze best wel dof, maar nu zien ze er al veel beter uit. De aanhouder wint, ook in deze...