Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- FrankDercks
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
De raamrubbers heb ik wat "naar binnen" getrokken. Raam naar beneden, raamstijlen naar "binnen" trekken, met knie tegen binnenpaneel. En ook de rest van de rubbers, ook de omlijsting van de ruiten, dichter op de ruit "gedrukt". Nee, geen foto's helaas.
- FrankDercks
Oké, dankjewel voor de tip. Maar las ik nou goed dat je dan het deurpaneel moet verwijderen?
- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Nee het binnenpaneel hoeft er niet af voor de verstelling van het “raamkozijn”
Wel moet het deurrubber voor een deel uit de sponning en opzij gedrukt worden
Je ziet dan 2 boutjes met een torx kopje (45?) die draai je iets los, niet te veel want het kozijn moet niet in hoogte veranderen. Aan de scharnierkant van de deur zitten ook 2 boutjes
Wel moet het deurrubber voor een deel uit de sponning en opzij gedrukt worden
Je ziet dan 2 boutjes met een torx kopje (45?) die draai je iets los, niet te veel want het kozijn moet niet in hoogte veranderen. Aan de scharnierkant van de deur zitten ook 2 boutjes
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Дмитрий Боно, спасибоб .
Ja, ons forumlid uit Belarus geen Rusland....!
Ja, ons forumlid uit Belarus geen Rusland....!
- Bijlagen
-
- c4dc4ds-480.jpg (63.86 KiB) 3789 keer bekeken
-
- 6f757g4ld3-960.jpg (246.29 KiB) 3790 keer bekeken
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- FrankDercks
Gisteren samen met mijn jongste zoon Lars naar Jan Eenink in Vorden geweest. Ik wilde mijn Concert radio graag omruilen voor een (erg) mooi exemplaar. Die heeft Jan ingebouwd en gelijk even gekeken naar de werking van de Yatour. Die deed het regelmatig niet. Na een kwartiertje "knutselen" was alles weer oké. Ondertussen zagen we dat Jan weer veel mooie A2'tjes had staan (alles bijelkaar 20...!). De snoepwinkel voor de liefhebber zag er weer prachtig uit. Jan liet nog een mooi en goed reinigingsmiddel zien voor o.a. de stoelen. Een A2 1.2 zag er weer als nieuw uit na een reinigingsbeurt. Fantastisch resultaat in weinig tijd. Daarna nog even een paar mooie A2 wieldoppen uitgezocht voor de winterbanden (op stalen velgen). Nadat Jan een set had schoongemaakt, bleek dat het 16' wieldoppen waren. En laat ik nou 15' winterbanden hebben...
Al met al weer een gezellige middag. Bedankt Jan (en Hans) voor alle tips en jullie enthousiasme. Leuk om weer mee te maken. Door de stromende regen reden Lars en ik, met de muziek via de Yatour, weer richting Westervoort. Lekker keuvelend over de bijzondere auto die de A2 is en blijft - en de bevlogenheid van Jan...
Al met al weer een gezellige middag. Bedankt Jan (en Hans) voor alle tips en jullie enthousiasme. Leuk om weer mee te maken. Door de stromende regen reden Lars en ik, met de muziek via de Yatour, weer richting Westervoort. Lekker keuvelend over de bijzondere auto die de A2 is en blijft - en de bevlogenheid van Jan...
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Vandaag bij de Rolls Royce Club geweest, hadden nog rommel van 2 weken terug liggen......
en ja hoor, dat willen ze hier bij de A2 club ook doen!
Alleen verwacht ik niet bij een club van deze oude en bepaald niet goedkoopste dat ze geluidsisolatie uit De Meern halen die veel minder dan €18, koste... en naast de normale ook extra dikke hebben die iets duurder is...dus dikke voor bodem en wielkasten en dunne voor de deuren.
Het was mooi stil maar ze hadden geen kale om te vergelijken dus ik geloof ze maar op hun blauwe ogen....
Ja de man met bruine had ergens iets geraakt.... dus ook blauwe oog!
2 om 4 mm en ik zal de 2 organisators wel de link sturen... heb de 2 en 4 mm gezien en zag er leuk uit, maar hoe het dempte....?
Toch leuk om vreemd te gaan bij een dergelijk merk en complimenten kreeg voor de perfectie nadat ze een rondje in mijn Lederen bankstel mochten maken met glazen dakje.....
Vooral de stevige zit en zijdelingse steun missen ze daar vaak blijkbaar!
en ja hoor, dat willen ze hier bij de A2 club ook doen!
Alleen verwacht ik niet bij een club van deze oude en bepaald niet goedkoopste dat ze geluidsisolatie uit De Meern halen die veel minder dan €18, koste... en naast de normale ook extra dikke hebben die iets duurder is...dus dikke voor bodem en wielkasten en dunne voor de deuren.
Het was mooi stil maar ze hadden geen kale om te vergelijken dus ik geloof ze maar op hun blauwe ogen....
Ja de man met bruine had ergens iets geraakt.... dus ook blauwe oog!
2 om 4 mm en ik zal de 2 organisators wel de link sturen... heb de 2 en 4 mm gezien en zag er leuk uit, maar hoe het dempte....?
Toch leuk om vreemd te gaan bij een dergelijk merk en complimenten kreeg voor de perfectie nadat ze een rondje in mijn Lederen bankstel mochten maken met glazen dakje.....
Vooral de stevige zit en zijdelingse steun missen ze daar vaak blijkbaar!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- joost.cuijpers
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
- bono05
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
[attachment=2]20181127142417.jpg[/attach@bono05
Ik deed de eerste keer - ik moest meerdere keren opnieuw doen. Vernis verbergt kleine problemen

- Bijlagen
-
- 20181127142417.jpg (2.78 MiB) 3623 keer bekeken