Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- joost.cuijpers
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Ik heb eventueel de stickers digitaal voor een klein prijsje. Maar ook via ebay te koop. Je moet ze wel zelf over spuiten e.d.
- iKnijff
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Vandaag een van m'n roosters gesloopt bij het instappen. Volgens mij met m'n rechterknie, erg knap dus. Even kijken of ik met een punttang er weer wat model in kan krijgen en anders een nieuwe bestellen.
- Bijlagen
-
- IMG_1641.jpg (1.51 MiB) 4153 keer bekeken
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
@iKnijff ,
Die krijg je zo weer netjes en functionerend. Desnoods haal je hem eruit, en dan op je gemak. Lamellen zitten met bokjes op de uiteinden in kleine gaatjes. Hier zijn ze alleen maar uit gewipt lijkt het.
.
Maar het is idd knap met je knie, hoe heb je dat voor elkaar gekregen

Die krijg je zo weer netjes en functionerend. Desnoods haal je hem eruit, en dan op je gemak. Lamellen zitten met bokjes op de uiteinden in kleine gaatjes. Hier zijn ze alleen maar uit gewipt lijkt het.

Maar het is idd knap met je knie, hoe heb je dat voor elkaar gekregen

- joost.cuijpers
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
De vorige eigenaar van mijn bolide heeft dat ook voor elkaar gekregen maar ook met de lamellen richting de andere kant!
- iKnijff
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Ik stapte nogal vreemd in, zat even ergens anders met m’n hoofd. Maar fijn dat het waarschijnlijk te fixen is. (:DED@2 schreef: ↑18 jan 2019, 19:57@iKnijff ,
Die krijg je zo weer netjes en functionerend. Desnoods haal je hem eruit, en dan op je gemak. Lamellen zitten met bokjes op de uiteinden in kleine gaatjes. Hier zijn ze alleen maar uit gewipt lijkt het..
Maar het is idd knap met je knie, hoe heb je dat voor elkaar gekregen![]()
- MartijnA2
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Hallo allemaal,
Met de temperaturen die dalen, heb ik deze week de winterset gemonteerd.
Meteen de wielkuipen ed gereinigd toen de auto op de krik stond.
En afgemaakt met een wasbeurtje.
Laat de sneeuw maar komen!
Groeten!
Met de temperaturen die dalen, heb ik deze week de winterset gemonteerd.
Meteen de wielkuipen ed gereinigd toen de auto op de krik stond.
En afgemaakt met een wasbeurtje.
Laat de sneeuw maar komen!
Groeten!
- Bijlagen
-
- 08EBCF82-2BC8-46B5-BD8A-FC67C48308B9.jpeg (1.14 MiB) 4108 keer bekeken
-
- 423CA594-7D43-4236-B382-4DC630E84790.jpeg (1.04 MiB) 4108 keer bekeken
-
- A29C4D28-197C-46AC-9272-DCA6858CF8D4.jpeg (1.21 MiB) 4108 keer bekeken
-
- F1ED5521-F3A3-46BE-AC00-6A10D75F5549.jpeg (852.53 KiB) 4108 keer bekeken
-
- 22769394-5BBB-4092-B882-C54B02526E89.jpeg (807.69 KiB) 4108 keer bekeken
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Glyserine gesmeerd!
Het in 2008 gekochte flesje van Kruidvat in deodorant roller gedaan,
sticker erop want soms... en nu alle auto's al 12 winters gedaan.
Nu moet ik bijvullen want bijna leeg maar 1 flesje is na 2e keer vullen nog niet leeg!
En voor MartijnA2, je hebt na die sneeuwbui van gisteren een verhoogd risico op vastgevroren rubbers,
Kreeg op de sloperij vorige week zaterdag een opdracht tegen voor beide voordeuren de rubber demonteren dus ergens zit al iemand die ze niet op tijd had gedaan blijkbaar!
Smeer je Deur Rubbers tijdig in, en met Glyserine in deodorant roller gaat dat mooi dun zonder knoeien!
De Sloperij gevraagd en die rubbers brengen €30,- Per deur op!
Ik vind dit erg veel, maar vraag en aanbod.... met kapotte rubbers gaat deze tochten!
Nu moet ik bijvullen want bijna leeg maar 1 flesje is na 2e keer vullen nog niet leeg!
En voor MartijnA2, je hebt na die sneeuwbui van gisteren een verhoogd risico op vastgevroren rubbers,
Kreeg op de sloperij vorige week zaterdag een opdracht tegen voor beide voordeuren de rubber demonteren dus ergens zit al iemand die ze niet op tijd had gedaan blijkbaar!
Smeer je Deur Rubbers tijdig in, en met Glyserine in deodorant roller gaat dat mooi dun zonder knoeien!
Ik vind dit erg veel, maar vraag en aanbod.... met kapotte rubbers gaat deze tochten!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- MartijnA2
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Goed idee!
Ik ga s langs de kruidvat. Deze week kreeg ik de deuren van mn Subaru al bijna niet open.
Ik ga s langs de kruidvat. Deze week kreeg ik de deuren van mn Subaru al bijna niet open.
eekhoorntje schreef: ↑19 jan 2019, 09:05Glyserine gesmeerd!