Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Naast Jouef ook nog Carrera die nog volop leverbaar is.
Jouef is roestige baan, niets meer te vinden... maar Carrera heeft diverse maten.
Naast de goedkope 1:43 setjes bij Bart Shit en zo...
Ook de 1:24 banen waar de 1:32 en 1:34 voertuigen prima op passen.
De slepers hiervoor kosten €8,38 per 8 stuks maar ik heb gevlochten staal mantel van Hornbach...
Dit is per meter leverbaar en de Coax kabel extra dun warm maken in heet water, en stippen maar!
Dan heb je een te dikke slurf die sluiting zou maken tenzij je die even uittrekt zodat je een stevige smalle lijn kreeg.
Die monteren en slepers kosten vrijwel niets meer....gaan lang mee en bij ruigere rijstijl leuke vonken trekkers....
De Auto's zijn duur en moeilijk los leverbaar maar de F1 wel....
En laat daar ook de A2 uit China op passen!
Wel is deze stalen bak veel te zwaar en te smal....
Daarom heb ik van siliconenrubber een mal getrokken. deze iets aangepast met extra brede spatbord randen en voorste ramen dicht gemaakt.
Door deze Rubbermal te verven met kwastjes en daarna 3D printer een laag laat aanbrengen heb je perfecte auto....
En dan maar hopen dat de verf in mal los laat en op de auto bleef zitten!
Nee, ik rij niet met Siliconen Rubber, de Mal blijft over en de inhoud is de auto!
Ik heb helaas enkele die minder mooi zijn gelukt... vooral de gele Color Storm, vellen vielen eraf en ik zal maar geen foto plaatsen van die eerste!
Ik wil komende winter alle kleuren een model maken en heb daarvoor nog Marktplaats nodig voor nog goed werkende maar lelijk geworden Carrera F1 auto's...
Ik ga echt niet de Hoofd(pijn)prijs betalen die sommige vragen en op 27 april dus even goed rondlopen...
Ik weet alleen nog niet of Rolf de gewone 2 banen heeft ook ook de brede met 4 banen!
De Digitale vallen tegen, dure voertuigen en lastig stuurbaar en onderhoudsgevoelig.
Of moeten we een Racebaan topic maken en de Moderator aan het werk zetten?
Jouef is roestige baan, niets meer te vinden... maar Carrera heeft diverse maten.
Naast de goedkope 1:43 setjes bij Bart Shit en zo...
Ook de 1:24 banen waar de 1:32 en 1:34 voertuigen prima op passen.
De slepers hiervoor kosten €8,38 per 8 stuks maar ik heb gevlochten staal mantel van Hornbach...
Dit is per meter leverbaar en de Coax kabel extra dun warm maken in heet water, en stippen maar!
Dan heb je een te dikke slurf die sluiting zou maken tenzij je die even uittrekt zodat je een stevige smalle lijn kreeg.
Die monteren en slepers kosten vrijwel niets meer....gaan lang mee en bij ruigere rijstijl leuke vonken trekkers....
De Auto's zijn duur en moeilijk los leverbaar maar de F1 wel....
En laat daar ook de A2 uit China op passen!
Wel is deze stalen bak veel te zwaar en te smal....
Daarom heb ik van siliconenrubber een mal getrokken. deze iets aangepast met extra brede spatbord randen en voorste ramen dicht gemaakt.
Door deze Rubbermal te verven met kwastjes en daarna 3D printer een laag laat aanbrengen heb je perfecte auto....
En dan maar hopen dat de verf in mal los laat en op de auto bleef zitten!
Nee, ik rij niet met Siliconen Rubber, de Mal blijft over en de inhoud is de auto!
Ik heb helaas enkele die minder mooi zijn gelukt... vooral de gele Color Storm, vellen vielen eraf en ik zal maar geen foto plaatsen van die eerste!
Ik wil komende winter alle kleuren een model maken en heb daarvoor nog Marktplaats nodig voor nog goed werkende maar lelijk geworden Carrera F1 auto's...
Ik ga echt niet de Hoofd(pijn)prijs betalen die sommige vragen en op 27 april dus even goed rondlopen...
Ik weet alleen nog niet of Rolf de gewone 2 banen heeft ook ook de brede met 4 banen!
De Digitale vallen tegen, dure voertuigen en lastig stuurbaar en onderhoudsgevoelig.
Of moeten we een Racebaan topic maken en de Moderator aan het werk zetten?
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- wouterduijndam
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@Lars ,word het een keer tijd om hier iets te organiseren?
Een goede kennis van mij heeft een Profile tyre center.
Misschien kan ik iets regelen qua uitlijnen van onze A2's voor gereduceerd tarief?
- bart.de-waard
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Na lang twijfelen toch maar 4 nieuwe afdekkapjes gekocht voor de 16inch 6-spaak velgen. Jammer dat ze niet op AliExpress te vinden zijn.
- Bijlagen
-
- 6C1356CE-281E-4307-B544-CD57A0E7F223.jpeg (1.89 MiB) 3557 keer bekeken
- eekhoorntje
Beste Hagenezen... en regio....
Ik heb al een voordelig adres in Delft.....
6 dagen per week en ga even controleren of ze nog steeds voor €40,- doen... met gratis koffie.
Een meeting voor mensen die niet sporen dus!
Sky Bandennet.
Faradayweg 11
2627AX Delft.
tel 015-7851173
En er was een tijdelijke reclame van €34,95 maar of dat nog geld.... geen garantie op....
Deze banden monteer firma heeft niet veel ruimte recht voor dus liever per stuk heen.....
Aardige mensen mits Geert Wilders niet in je Haagse Auto mee mag!
Ik heb al een voordelig adres in Delft.....
6 dagen per week en ga even controleren of ze nog steeds voor €40,- doen... met gratis koffie.
Een meeting voor mensen die niet sporen dus!

Sky Bandennet.
Faradayweg 11
2627AX Delft.
tel 015-7851173
En er was een tijdelijke reclame van €34,95 maar of dat nog geld.... geen garantie op....
Deze banden monteer firma heeft niet veel ruimte recht voor dus liever per stuk heen.....
Aardige mensen mits Geert Wilders niet in je Haagse Auto mee mag!

2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- eekhoorntje
Ik kijk normaal nooit naar voetbal maar was bij Italianen op visite... best leuk hun commentaar zelf en de TV zender die ik niet verstond maar zeer goed begreep!

- rolf
Gisteren een setje verse banden besteld, Dunlop Blurespons in de maat 195-45-16
Voor de 16" 6 arm 025H velgen die ik al een paar jaar op zolder heb liggen gaat het eindelijk gebeuren.
Wie wat bewaard heeft wat.
Waarschijnlijk volgende week woensdag er onder.
Voor de 16" 6 arm 025H velgen die ik al een paar jaar op zolder heb liggen gaat het eindelijk gebeuren.
Wie wat bewaard heeft wat.

Waarschijnlijk volgende week woensdag er onder.

- HansJan
- Moderator
Lentekriebels @rolf? 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- rolf
Hehe, misschien wel ja.
Maar mijn huidige 15" zomerbanden zijn aan hun eind, dus nieuwe moesten er toch komen.
Was ook al stiekem aan het gluren naar een A4 Cabrio, maar dan moet er eerst het 1 en ander de deur uit.
Heb nog een boot in de tuin staan die in de verkoop gaat, ben ik al een stukkie op weg.
Heb hem 10 jaar geleden meegenomen maar water heeft ie nooit gezien.
Heb de trailer nog steeds niet geregistreerd, dus als er een liefhebber is uit NL is het een witte plaat erop en gaan.
Maar mijn huidige 15" zomerbanden zijn aan hun eind, dus nieuwe moesten er toch komen.
Was ook al stiekem aan het gluren naar een A4 Cabrio, maar dan moet er eerst het 1 en ander de deur uit.
Heb nog een boot in de tuin staan die in de verkoop gaat, ben ik al een stukkie op weg.

Heb hem 10 jaar geleden meegenomen maar water heeft ie nooit gezien.
Heb de trailer nog steeds niet geregistreerd, dus als er een liefhebber is uit NL is het een witte plaat erop en gaan.
- Bijlagen
-
- P_20190418_170617.jpg (1.08 MiB) 3362 keer bekeken