Onze andere hobby's
- A2again
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Inderdaad een fraaie Delta deze. ik meen ook een Evo 1 interieur te herkennen.Intussen heb ik overigens m'n eigen Delta Integrale 16V al een tijdje geleden verkocht aan een Italiaanse liefhebber. Ze rijdt weer rond in het land van herkomst. Achteraf wel spijt, want een heerlijke echte auto (met van die heerlijke nukken).

1.6 FSI | Avussilber | S-Line | 2003 | PDC - OSS leder - Bose - Navi - stoelverw. - EGR | 164.000 km
Lancia Delta HF LS | 1994 | zwart met. | 110.000km
Lancia Delta HF LS | 1994 | zwart met. | 110.000km
- Rein
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Wat een plaatje, maar verkocht... Ik kan me de spijt wel voorstellen want als je achter het stuur zit en er geen nukken zijn
dan is het een smile van oor naar oor! Vorig jaar heb ik de mille miglia bezocht en dat is al meer dan de moeite waard, maar er zijn ook heel wat mooie wegen daar... Sweet memories... Mijn heilige koe is trouwens ook een 16v en met een grijs interieur (goed gespot A2again) en dat is origineel, komt niet uit een evo1. Ik koester mijn integrale en ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik hem ooit verkoop.

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@A2again: wat een pracht-kar! Om de vingers bij af te likken
Ik hoop dat ie weer geniet van de 'heimat' en dat zijn nieuwe baas goed voor hem zorgt ... Stoere actiefoto, is die tijdens een tourtocht gemaakt?

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
@laudeamus-A2
Wauw die T-Avant heb ik altijd een zwak voor gehad!
Zelf helemaal gerestaureerd/opgebouwd? Je hebt een auto-brug?
Wauw die T-Avant heb ik altijd een zwak voor gehad!
Zelf helemaal gerestaureerd/opgebouwd? Je hebt een auto-brug?
- Audi_gekkie
Geweldig!Hoe voorkom je dat hij per ongeluk het plafond raakt?