20 mar 2020, 13:19
0 x
APK met steekproef gehad.....
En nog belangrijker, de oude piepende schokbrekers vervangen, en nog iets verder gegaan.
De officiële VAG Service Dealer uit de Ardennen, die hadden OEM 8Z0 511 115 AS veren gemonteerd!
Sukkels, en nu maar even de BB versie geplaatst.
Ja, maar 2 letters verschil maar de Suplex 03172 is ietsje korter, geen 10,25 maar 9,75 mm dikte en geen 1500 maar 1300 gram staal!
Ik heb ze vervangen door Sachs veren, wel voor Panorama dak en extra Kg achterop!
Als iemand roestige veren heeft, deze linker schoon gemaakt, en rechts is wat onder de Eekhoorn zat!
Deze veren kosten bij Autodock met 0% korting €45,- dus €90 set nieuwe!
Wel hadden ze de originele Audi rubbers erop gezet, de omgekeerde zie je de roest van metalen ring die erin zit, zelf monteerde ik liever Ferdinand Bilstein rubbers...
Ik ga deze voor standaard dat en in oktober 2016 nieuwe geleverde hier verkopen.
Met Febi of 18 jaren oude Audi rubbers naar keuze.
U mag bieden, dit was leuk klusje.... rijd en veert gelijk beter want ik heb alle voertuigen nu met OSS.....!
-
Bijlagen
-

- IMG_20200320_130319.jpg (548.84 KiB) 4861 keer bekeken
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...