@Johan 3L en @HansJan bedankt voor de hulp bij het opsporen van de isofix. Eenmaal gevonden, snap ik niet dat ik deze haken niet eerder ben tegen gekomen.

Afgelopen zomer de lak van Crop gebruikt en ik heb er nog niets op aan te merken. Ik zou de volgende keer denk ik wel nog een laagje extra spuiten, puur voor het gevoel eigenlijk.
Dank voor de tip.Audi A2 Colorstorm schreef: ↑31 dec 2020, 11:40Vandaag de los hangende rand van de hemel vast gezet met kopspelden.
Was van de week bij Jan Eenink en vroeg of hij een adresje had om het op te lossen. Hij gaf aan dat hij dat wel kon, zou een uur of 3 werk zijn. Het grootste probleem is om een goede hemel te vinden.
Hij gaf aan dat je de rand ook vast kan zetten met kopspelden die helemaal in de bovenhand vast gezet worden in het schuim.
Het ziet er weer beter uit, je ziet alleen de koppen zitten door de afwijkende kleur. Het zit mij eerst best, misschien dat ik ze later vervangen door andere die ik eerst op kleur ga spuiten
Ik heb dit met van die "pluggen" gedaan. Op Ali voor 3 euro. Ongeveer meteen de goede kleur!Audi A2 Colorstorm schreef: ↑31 dec 2020, 11:40Vandaag de los hangende rand van de hemel vast gezet met kopspelden.
Was van de week bij Jan Eenink en vroeg of hij een adresje had om het op te lossen. Hij gaf aan dat hij dat wel kon, zou een uur of 3 werk zijn. Het grootste probleem is om een goede hemel te vinden.
Hij gaf aan dat je de rand ook vast kan zetten met kopspelden die helemaal in de bovenhand vast gezet worden in het schuim.
Het ziet er weer beter uit, je ziet alleen de koppen zitten door de afwijkende kleur. Het zit mij eerst best, misschien dat ik ze later vervangen door andere die ik eerst op kleur ga spuiten