De accu die ik er zelf in heb zitten en ook op internet staat is anders dan jij gemonteerd heb wellicht is er ooit een lichtere ingezet.TJT schreef: ↑29 jul 2021, 23:50Klopt, dat is zeker waar.
Echter kom ik er al zolang als ik mijn rijbewijs en auto heb en dat is ondertussen 6 jaar en in al die jaren ben ik nog nooit teleurgesteld.
En ik ben toch wel redelijk kritisch en perfectionistisch, hoewel dat natuurlijk ook weer iets relatiefs is.
De reviews bevestigen ook dat dit een deugdelijk bedrijf is. Voor de nieuwsgierigen; check Autobedrijf Redam BV.
Het andere wat je benoemt over het meer afgaan op mijn eigen oordeel en niet iedereen erbij betrekken ben ik niet bepaald met je eens, want dat laatste doe ik niet.
Ik ben geen pro, dus ik moet het doen met de adviezen die ik krijg en daarna zelf een weloverwogen beslissing nemen wat mij het meest redelijk lijkt.
Het klopt dat de monteur inderdaad geen datum van ingebruikname heeft aangekruist. Dit heb ik diezelfde dag nog even gauw zelf gedaan.
Klein foutje, kan altijd een keer gebeuren.
Maar ik heb eigenlijk niet zoveel zin om mezelf te moeten verdedigen en verantwoorden op dit forum, dus ik laat het hierbij, ongeacht wat men er verder nog over heeft te zeggen.
Volgens mij hoor er dit er 640 EN 80A 380 dit het het zelfde als ook op wiki staat.
https://wiki.a2-freun.de/wiki/index.php/Batterie
Begrijp alleen niet waarom je je aangevallen voelt of denkt te moeten verdedigen.