-Vandaag is onze gele CS precies 17 jaar geleden op kenteken gezet. Ik had de APK precies op vandaag gezet en, wederom, kwam hij er vlekkeloos doorheen (Zoals altijd: "hoi, ik heb een afspraak, je gaat niks vinden"). Overigens APK laten uitvoeren bij EJR, de keurmeester gaf zijn complimenten.
-Gisteren een nieuw Interieurfilter, morgen luchtfilter, olie en bougies. Hij had eerder al velgen gehad en is dus een verwend nest. Daar staat tegenover dat hij een brave jongen is en geen olie drinkt.
-Ook voor het eerst een tank Shell premium gedaan. Ik ben van plan dat vanaf nu zoveel mogelijk te doen. De BBY loopt er geweldig op. Gassen Baas!
-Verder de dag genomen om 2 sloperijen af te gaan voor een ventilatierooster links (gevonden, €25,-), grille onder en lichtschakelaar met mistlicht (wordt nog naar gezocht, hoor ik morgen).
-Tot slot een offerte aangevraagd om de lak weer tiptop te krijgen.
Het is heerlijk gassen door de noordelijke B-weggetjes, ik kan het aanraden wanneer we weer een toer rit organiseren. Tot slot trek ik een mooi flesje wit open bij de mosselen, want ik lust geen E5