De vuilnisbak!
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Geen TT, maar 2 personen en 2 katten achterin... maar de Audi 80 en A4 zijn wel als Cabrio geleverd en de na 1986 zijn gegalvaniseerd, dus net als vangrail en zo, roesten niet meer!
Dan een flinke opknap klus en meestal nieuwe kap online zoeken.
Die zijn nog wel te vinden, kunnen 4 personen in mits achter niet te groot en te oud want met kap dicht is dat leuke gym oefening.....
De 80& A4 hebben voorwiel aandrijving en roesten niet, en ik ben diverse BMW's tegen gekomen die naast de kap ook veel laswerk hadden en gesloopt zijn.
Dus kies voor nogmaals 3e Audi en je zult er lang plezier van hebben.
Ik wil binnenkort de TT weg doen en ook een Vuilnisbak Audi 80 kopen, en ik zoek al.... het opknappen TT vond ik leuker dan het rijden, te lage instap.
Bij de 80 kun je het sport onderstel naar gewoon terug bouwen en met dikke banden verhogen!
Dus Origineel zal mijn toekomst droom niet worden.
Dan een flinke opknap klus en meestal nieuwe kap online zoeken.
Die zijn nog wel te vinden, kunnen 4 personen in mits achter niet te groot en te oud want met kap dicht is dat leuke gym oefening.....
De 80& A4 hebben voorwiel aandrijving en roesten niet, en ik ben diverse BMW's tegen gekomen die naast de kap ook veel laswerk hadden en gesloopt zijn.
Dus kies voor nogmaals 3e Audi en je zult er lang plezier van hebben.
Ik wil binnenkort de TT weg doen en ook een Vuilnisbak Audi 80 kopen, en ik zoek al.... het opknappen TT vond ik leuker dan het rijden, te lage instap.
Bij de 80 kun je het sport onderstel naar gewoon terug bouwen en met dikke banden verhogen!
Dus Origineel zal mijn toekomst droom niet worden.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
https://www.audiforum.nl/forum/model-sp ... cabriolet/Veertienmeizeventien schreef: ↑02 mar 2019, 21:40even iets geheel anders....
Ik heb hier wel eens bericht over mijn ongeluk met mijn BMW cabrio die ik nu dus kwijt ben...
Maar het kriebelt flink...
Nu vond ik de 20 jaar oude BMW erg leuk; op dit moment zit ik meer aan een Audi te denken....
4 zitter is voorwaarde.
Mijn vraag: is er een goede site of forum waar ik rustig informatie kan bekijken over uitvoeringen, mogelijke aankopen etc?
- eekhoorntje
Kijk eens naar deze..... de rubrieksnaam boven in beeld is juiste....
De aanschaf valt mee, belasting is per jaar 2x hoger.... en komt nog elk jaar terug ook!
Wel leuk om te zien, en zo houden we onze leden beter bij de vertrouwde en betaalbare A2....
https://www.autowereld.nl/audi/a4-cabri ... /foto.html

De aanschaf valt mee, belasting is per jaar 2x hoger.... en komt nog elk jaar terug ook!
Wel leuk om te zien, en zo houden we onze leden beter bij de vertrouwde en betaalbare A2....
https://www.autowereld.nl/audi/a4-cabri ... /foto.html

2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Die bestuurders stoel
Hoe krijg je het voor elkaar met 300 000? Of is dat juist de aanwijzing?
Ik zou m alleen al niet moeten omdat het klepje van het trekoog weg is.
Zit in de goeie rubriek

Hoe krijg je het voor elkaar met 300 000? Of is dat juist de aanwijzing?
Ik zou m alleen al niet moeten omdat het klepje van het trekoog weg is.
Zit in de goeie rubriek

- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
https://www.autowereld.nl/audi/cabriole ... -338096992
https://www.autowereld.nl/audi/cabriole ... tails.html
https://www.autowereld.nl/audi/cabriole ... tails.html
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
522.300.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
A2 1.4 BBY '02,

A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
- eekhoorntje
Sorry Meneer 1971, deze rubriek is de afvalbak en jou onderste link had een te klein gaatje in achterbank en de deuk was te klein.... rubber los is niet genoeg.....
Deze komt meer in de buurt;
https://www.autowereld.nl/audi/cabriole ... /foto.html

Deze komt meer in de buurt;
https://www.autowereld.nl/audi/cabriole ... /foto.html

- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Hmmm bedankt voor de reacties.Veertienmeizeventien schreef: ↑02 mar 2019, 21:40even iets geheel anders....
Ik heb hier wel eens bericht over mijn ongeluk met mijn BMW cabrio die ik nu dus kwijt ben...
Maar het kriebelt flink...
Nu vond ik de 20 jaar oude BMW erg leuk; op dit moment zit ik meer aan een Audi te denken....
4 zitter is voorwaarde.
Mijn vraag: is er een goede site of forum waar ik rustig informatie kan bekijken over uitvoeringen, mogelijke aankopen etc?
MP afstruinen kan ik zelf ook.
Ik zie echter nergens een goed overzicht van alle gemaakte typen, voor- en nadelen etc. En een betrouwbaar adres waar er diverse te koop staan of iemand die er veel van weet etc etc.... Vragen, vragen, vragen...
Ik ben echt aan het zoeken maar heb het gevoel teveel op goed geluk bezig te zijn....
Wellicht is dit niet het juiste forum om de vraag te stellen...
betutteling is zinloos; passie is Goud
- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
“Wellicht is dit niet het juiste forum om de vraag te stellen..”
Voortschrijdend inzicht?
Maar leuk dat je er weer bent, vooral als de tekst een hoog “ Nico Dijkshoorn” gehalte heeft.
Voortschrijdend inzicht?

Maar leuk dat je er weer bent, vooral als de tekst een hoog “ Nico Dijkshoorn” gehalte heeft.
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Haha! Ja, maar dan moet er wel aanleiding toe zijn...
Ik zal mijn best gaan doen...
betutteling is zinloos; passie is Goud
- eekhoorntje
De A4 word duur voor dagelijks...
Mijn Audi 80 van 1989 is voor zijn leeftijd nog redelijk.
Leder is heel, motor draaide ook nog goed ondanks 463.000 Km bij laatste APK zonder puntjes...
Kan weer 2 jaren vooruit... en belastingvrij en maar €73,- verzekering voor Old Timer!
Wel is de lak aan het loslaten, blanke lak schuren en nogmaals en dan beter spuiten voor deze Hemelse blauwe....
Hij is er al maar als de vuilnisbak niet reageerde of in Muiden de Garage vol met fietsen stond?
Wel een nieuwe Cabrio kap nodig want ik heb alleen maar kaal frame, rest moet ik nog kopen.
Of ik hem weg doe weet ik niet maar hij is geen 4 personen maar 4 + kinderzitje in midden dus maak er nog maar eerst een 5e persoon bij!
Mijn Audi 80 van 1989 is voor zijn leeftijd nog redelijk.
Leder is heel, motor draaide ook nog goed ondanks 463.000 Km bij laatste APK zonder puntjes...
Kan weer 2 jaren vooruit... en belastingvrij en maar €73,- verzekering voor Old Timer!
Wel is de lak aan het loslaten, blanke lak schuren en nogmaals en dan beter spuiten voor deze Hemelse blauwe....
Hij is er al maar als de vuilnisbak niet reageerde of in Muiden de Garage vol met fietsen stond?
Wel een nieuwe Cabrio kap nodig want ik heb alleen maar kaal frame, rest moet ik nog kopen.
Of ik hem weg doe weet ik niet maar hij is geen 4 personen maar 4 + kinderzitje in midden dus maak er nog maar eerst een 5e persoon bij!