Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- bitcoinruudje
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
- Blauwbaard
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Vier USB's, wow. Heb je die nodig voor je schietstoel? Hoe heb je die aangesloten en hoeveel ampère geven ze tegelijk?
- bitcoinruudje
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
2 stuks zitten op de zekering van de achteruitrij verlichting en 2 op de claxon zekering. 1 is voor de dashcam, 1 voor de Tomtom, 1 voor de telefoon 1 reserve, Schietstoel kun je makkelijk maken van een airbag zoals je op youtube veel mensen door de lucht ziet vliegen, maar geeft wel een flink deuk in het dak, dus ga ik niet aansluiten, Ampère geen idee, maar alles werkt prima erop inclusief 2x usb C kabels in de sigarenaansteker voor de achter passagier voor haar telefoon en video's tijdens de rit naar Italië. Ik denk dus aan millli ampère, en dan voldoende stroom voor alles, er komt geen koelkast, laptop, omvormer naar 230 volt of een andere grote stroomverbruiker in de auto. In mijn camper werkte het ook prima, dus ik verwacht geen problemen.Blauwbaard schreef: ↑Gisteren, 22:13Vier USB's, wow. Heb je die nodig voor je schietstoel? Hoe heb je die aangesloten en hoeveel ampère geven ze tegelijk?