Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
[quote="Sturdygurdy"]Vandaag bij Koop9 geweest om de sleutels van Eddie in te leren.
De Comfortmodulesoap is nu voorbij, alles werkt weer, ik blij, vrouw opgelucht, fantastisch.
Nogmaals dank aan Koop9 voor de uitstekende hulp en het uitlenen van zijn Module, het heeft ons heel wat zweetdruppels bespaard deze zomer![/quote]
ook leuk om je weer even te zien en vond het leuk om je te helpen.
ja, jij hebt een lekkere tijd meegemaakt in de A2......
heb je een mooi O.S.S. dak, gaat hij niet open......
heb je elektrische ramen, gaan ze niet open.......
heb je airco, werkt deze niet.......
en dat dus allemaal tegelijk.....
wel gratis sauna :mrgreen:
tijdens de meeting in mei bij pocoloco hoorde ik zijn relaas aan en kon ik hem gelukkig maken door het monteren van mijn oude comfortmodule zodat zijn ramen weer open konden, had hij weer een beetje frisse wind door de auto.
later de condensor v.v. zodat de airco weer werkte.
nu de airco weer werkzaam is en de comfort module weer werkt gaat alles weer open en dicht en koelt onze (toen) verhitte sturdy weer af :mrgreen:
weer een blije A2 rijder!
De Comfortmodulesoap is nu voorbij, alles werkt weer, ik blij, vrouw opgelucht, fantastisch.
Nogmaals dank aan Koop9 voor de uitstekende hulp en het uitlenen van zijn Module, het heeft ons heel wat zweetdruppels bespaard deze zomer![/quote]
ook leuk om je weer even te zien en vond het leuk om je te helpen.
ja, jij hebt een lekkere tijd meegemaakt in de A2......
heb je een mooi O.S.S. dak, gaat hij niet open......
heb je elektrische ramen, gaan ze niet open.......
heb je airco, werkt deze niet.......
en dat dus allemaal tegelijk.....
wel gratis sauna :mrgreen:
tijdens de meeting in mei bij pocoloco hoorde ik zijn relaas aan en kon ik hem gelukkig maken door het monteren van mijn oude comfortmodule zodat zijn ramen weer open konden, had hij weer een beetje frisse wind door de auto.
later de condensor v.v. zodat de airco weer werkte.
nu de airco weer werkzaam is en de comfort module weer werkt gaat alles weer open en dicht en koelt onze (toen) verhitte sturdy weer af :mrgreen:
weer een blije A2 rijder!
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@Koop9, goed bezig. [duimpje omhoog]
Fijn om te lezen hoe je @Sturdygurdy weer frisse lucht in de A2 hebt kunnen geven ...
Fijn om te lezen hoe je @Sturdygurdy weer frisse lucht in de A2 hebt kunnen geven ...

Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Gisterenavond eindelijk maar eens de sproeiers gesteld van de A2. Vrouwlief klaagde er al over, dat die dingen overal heespoten, behalve op de ruit. Nu, wat een crime om die dingen een beetje fatsoenlijk af te stellen, zeg. Maar het is gelukt, zodat ze nu, als je rijdt, goed op de ruit sproeien.
Volgende week neem ik het karretje maar eens een paar keer mee naar mijn werk. Rijdt tie wat langere afstanden.

Volgende week neem ik het karretje maar eens een paar keer mee naar mijn werk. Rijdt tie wat langere afstanden.
Donderdag bij Ecomotive geweest, de hele dag.
Distributieriem, waterpomp verfrist.
Aandrijf werk weer strak gemaakt, oa nieuwe tripode.
Weer een goed werkend turbo erin.
EGR afgedopt.
As zaterdag met koop9 in de weer, auto uitlijnen en twee nieuwe voorbanden monteren.
Dan nog een aantal kleine zaken met hem doornemen.
Zondag, ben ik failliet!
EGR afgedopt.
As zaterdag met koop9 in de weer, auto uitlijnen en twee nieuwe voorbanden monteren.
Zondag, ben ik failliet!
[quote="Jeroen1.2"]Donderdag bij Ecomotive geweest, de hele dag.
EGR afgedopt.
Zondag, ben ik failliet![/quote]
Goed bezig inderdaad,
aandrijfwerk strak gemaakt zeg je , oa nieuwe tripode,
ik ben nieuwsgierig,..... :?: wat was er met het aandrijfwerk , merk je verschil met rijden ?
EGR afgedopt.
Zondag, ben ik failliet![/quote]
Goed bezig inderdaad,
aandrijfwerk strak gemaakt zeg je , oa nieuwe tripode,
ik ben nieuwsgierig,..... :?: wat was er met het aandrijfwerk , merk je verschil met rijden ?