Retro is helemaal hip! :-DNiet mijn ding hansjan ,is zo jaren 80.![]()
Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Ik lees wel veel over
</blockquote>
Die sets dat ze erg gewillig zijn . Caractere heeft dit ook gehad toch? Kan mij nog herinneren dat A-point amsterdam daarmee adverteerde
Niet mijn ding hansjan ,is zo jaren 80.<blockquote class="Quote" rel="HansJan">Erg uniek, advertentie is verlopen. Zal vast nog wel beschikbaar zijn. De prijs is niet slecht voor plm €355. Ik zie een optie voor @pocoloco :-D

Die sets dat ze erg gewillig zijn . Caractere heeft dit ook gehad toch? Kan mij nog herinneren dat A-point amsterdam daarmee adverteerde
:-?Omdat het kan., vandaag een set 19inch onder de A2 gepropt.
Na de auto wel 25mm omhoog gezet te hebben liep alles net vrij., maw het zou passen.>-
Helaas waren de wielen niet erg mooi., dus laten liggen.
25mm omhoog ?? dit past niet , ja zo op de foto maar niet mee te rijden kan geen bocht maken.
Zoals op de foto was het rijdbaar. Na wat werk denk ik nog wel iets lager. Maar is echt milimeter werk kwa sturen en dergelijke. De wielen die ik al heb moeten nog steeds opgeknapt, lig 10weken achter door onder andere een gescheurt trommelvlies en ik de velgen helaas zelf niet klaar kan krijgen zoals ik ze wil hebben.
- rolf
G12 nooit met blauwe of groene vloeistof mengen, kan hele vervuilende gevolgen geven.Ik heb net de sensor opnieuw geplaatst en de clip goed bevestigd. Deze was de eerste keer niet goed geplaatst. Hij zat aan één kant in de sleuf, waardoor deze de sensor niet goed kon vasthouden.
De 2 liter G12 koelvloeistof heb ik in het syteem gegoten en nu kan er ongeveer nog een kwart liter bij. Valt gelukkig nog mee hoeveel koelvloeistof er verloren is gegaan.
Ik ga nu dus ook niet mengen en vul morgen op mijn werk de overige hoeveelheid aan.
Edit:
Net een proefritje gemaakt en het koelvloeistoftankje is weer leeg, maar geen lekkage bij de sensor. Blijkbaar zat er ergens een luchtbel en is deze nu gevuld.
De kachel doet het in zijn geheel ook niet!
Helaas kan ik hier in de buurt geen G12 kopen , dus ik vul het aan met water. Dit lijkt mij beter dan aanvullen met de blauwe koelvloeistof.
Of denk iemand hier anders over?
- HansJan
- Moderator
Vandaag wat later dan gepland de zomerset in de wheelwax gezet.

Komend weekend de set wisselen met de winterset en de wielkuipen moddervrij maken. De werkzaamheden in onze wijk zijn eindelijk voorbij ...

Komend weekend de set wisselen met de winterset en de wielkuipen moddervrij maken. De werkzaamheden in onze wijk zijn eindelijk voorbij ...
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
G12 nooit met blauwe of groene vloeistof mengen, kan hele vervuilende gevolgen geven.</blockquote><blockquote class="Quote" rel="Audi_gekkie">
De 2 liter G12 koelvloeistof heb ik in het syteem gegoten en nu kan er ongeveer nog een kwart liter bij. Valt gelukkig nog mee hoeveel koelvloeistof er verloren is gegaan.
Ik ga nu dus ook niet mengen en vul morgen op mijn werk de overige hoeveelheid aan.
Edit:
Net een proefritje gemaakt en het koelvloeistoftankje is weer leeg, maar geen lekkage bij de sensor. Blijkbaar zat er ergens een luchtbel en is deze nu gevuld.
De kachel doet het in zijn geheel ook niet!
Helaas kan ik hier in de buurt geen G12 kopen , dus ik vul het aan met water. Dit lijkt mij beter dan aanvullen met de blauwe koelvloeistof.
Of denk iemand hier anders over?
Ik heb tijdelijk een 1,5l water bij moeten vullen en toen deed de kachel ook weer top.
Binnenkort ga ik alles aftappen en opnieuw voorzien van verse G12.
- Audi_gekkie
Een lust voor het oog @HansJan!