Voor wie de koplampunits van de A2 duur vindt: https://www.audiforum.nl/forum/model-sp ... osten.html
Ik weet dat het appels (voor de A2 uit 2005) met peren (voor de A7 uit 2013) vergelijken is, maar de peren zijn wel heel erg prijzig ....
Koplampunits Audi A2 duur?
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot
Dat gaat niet alleen met de koplamp zo.
Door de vele regels die extra worden opgelegd vanuit Brussel worden er zoveel extra componenten toegevoegd dat de auto onodig duurder word.
Dit proces is al lang aan de gang en ze weten daar nog niet van ophouden.
Ik kan niet in ieder zijn knip kijken maar voor mijzelf wil en zal ik geen slaaf in mijn leven om een blik, alu in dit geval te mogen rijden.
En soms kiezen mensen er bewust voor totdat iets stuk gaat en dat doet het altijd dan kom je al snel aan flinke bedragen.
Dan is in dit geval dure de koplamp vs een simpel peertje van 5 euro nog lang zo gek niet , ook niet het licht wat het dan afgeeft.
Door de vele regels die extra worden opgelegd vanuit Brussel worden er zoveel extra componenten toegevoegd dat de auto onodig duurder word.
Dit proces is al lang aan de gang en ze weten daar nog niet van ophouden.
Ik kan niet in ieder zijn knip kijken maar voor mijzelf wil en zal ik geen slaaf in mijn leven om een blik, alu in dit geval te mogen rijden.
En soms kiezen mensen er bewust voor totdat iets stuk gaat en dat doet het altijd dan kom je al snel aan flinke bedragen.
Dan is in dit geval dure de koplamp vs een simpel peertje van 5 euro nog lang zo gek niet , ook niet het licht wat het dan afgeeft.