Wat is jouw favoriete klassieker/youngtimer ?
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Als het "exoten" moeten zijn...

Aston Martin Vantage Volante V8
of..

Chevrolet Corvette C3 Indiana Pacecar Edition.
Normale youngtimers, die ik naast de auto's die ik al heb nog voor de deur zou willen hebben..

BMW 6 serie en

MB SL cabrio
en

Opel Manta i400 (1 van de 254 echte, die gebouwd zijn).
Alles wat geen 12 Volt is, vind ik te oud.

Aston Martin Vantage Volante V8
of..

Chevrolet Corvette C3 Indiana Pacecar Edition.
Normale youngtimers, die ik naast de auto's die ik al heb nog voor de deur zou willen hebben..

BMW 6 serie en

MB SL cabrio
en

Opel Manta i400 (1 van de 254 echte, die gebouwd zijn).
Alles wat geen 12 Volt is, vind ik te oud.
- Audi_gekkie
Mijn 2e auto een Vauxhall Cavalier 2000 Sportshatch (pic geleend van internet) en
mijn onlangs verkochte Audi 5000 Turbo CS
mijn onlangs verkochte Audi 5000 Turbo CS
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
[quote="Audi-gekkie"]Mijn 2e auto een Vauxhall Cavalier 2000 Sportshatch ([/quote]
Of tewel een Manta B1 CC, maar dan in de Vauxhall uitvoering met een dichte neus ipv 2 sleuven. CC's worden zeldzaam, want die worden vaak als donor gebruikt voor de normale Manta. In Manta kringen is de CC niet zo geliefd, terwijl het de meer praktische auto is (neeklapbare bank, want de tank zit onder de koffervloer ipv achter de achterbank gemonteerd.
Of tewel een Manta B1 CC, maar dan in de Vauxhall uitvoering met een dichte neus ipv 2 sleuven. CC's worden zeldzaam, want die worden vaak als donor gebruikt voor de normale Manta. In Manta kringen is de CC niet zo geliefd, terwijl het de meer praktische auto is (neeklapbare bank, want de tank zit onder de koffervloer ipv achter de achterbank gemonteerd.