Onze andere hobby's

Offtopic & overig
Gebruikersavatar
Rinus
Berichten: 1661
Lid geworden op: 20 feb 2012, 10:56
Locatie: Alblasserdam
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

03 jan 2014, 09:22 0 x

Een onderwerp, wat ik ook vaak terug zie in andere fora is bovenstaande. Want, ik kan me beregoed voorstellen, dat wij naast de A2, Audi en auto's in het algemeen, nog andere hobby's hebben, die wij misschien wel met net zoveel passie beoefenenen als bij onze geliefde vierwielers.

En als er eentje is, waar we met velen van genieten, kunnen we dat misschien weer afsplitsen

Laat ik maar aftrappen :D

Andere hobby's van mij zijn:
  • Muziek en (vintage) HiFi
    Lezen, en dan vooral thrillers, Fantasy en wetenschappelijk / technisch (gerelateerd aan mijn andere hobby's)
    Films
    Concerten (pop/rock, maar ook klassiek)
    Wandelen (al dan niet icm met een vakantie)
    De middeleeuwen (ik ben gek op kastelen, sloten en burchten en alles wat er mee te maken heeft) en geschiedenis in het algemeen
    Dungeons & Dragons spelen (dit is een rollenspel, dat ik al meer dan 25 jaar speel)
    Horloges
    Vliegtuigen (vooral uit de periode 1925 tot 1950)
    Treinen
    Internet
    en nog zo hier en daar wat, maar waar ik minder tijd aan besteed.
Gebruikersavatar
Morten
Berichten: 100
Lid geworden op: 06 dec 2013, 00:40

03 jan 2014, 10:26 0 x

Skiën & Handbal! Ook sleutel ik graag, maar m'n trackslet heb ik afgelopen jaar verkocht, dus binnenkort opzoek naar een nieuw circuit project ;) .
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 358
Lid geworden op: 01 sep 2009, 20:51

05 jan 2014, 13:54 0 x

[quote="Morten"]Skiën & Handbal! Ook sleutel ik graag, maar m'n trackslet heb ik afgelopen jaar verkocht, dus binnenkort opzoek naar een nieuw circuit project ;) .[/quote]

Grappig, de mijne is net klaar van binnen....

Afbeelding

Afbeelding

En van buiten mag er nog een nieuw kleurtje op.....

Afbeelding

Nooit verwacht dat ik hier een lotgenoot zou tegenkomen!

Oh ja, andere hobby's heb ik ook; Hond, kind en vrouw! :lol:
Gebruikersavatar
jos_br
Berichten: 330
Lid geworden op: 08 aug 2010, 01:20
Locatie: Midden-Drenthe
Motortype: (nog) geen Audi A2

05 jan 2014, 14:03 0 x

Mijn "andere" hobby's zijn buiten wat HiFi dingen wel auto gerelateerd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dus ik zie je wel een keer opeen circuit Johan??

Jos.
JBAutoservice BV
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 358
Lid geworden op: 01 sep 2009, 20:51

05 jan 2014, 14:37 0 x

Ik ben je al meerdere keren tegengekomen Jos! Op trackdays van DF was ik vaak aanwezig (werk, nu niet meer). Nooit met m'n eigen auto daar gereden, maar heb je vaak voorbij zien komen op de Nordschleife. Ik zou vandaag eigenlijk ook gaan, maar een griepje houdt het tegen. :cry:
Gebruikersavatar
Morten
Berichten: 100
Lid geworden op: 06 dec 2013, 00:40

05 jan 2014, 18:25 0 x

Die golf komt me bekend voor van Time Attack volgens mij!

Een van de verkochte trackslets is bruut vermoord afgelopen zomer :( . Rouke (bestuurder) kon gewoon uitstappen en weglopen.
Gelukkig zat er een custom rolkooi in van APE. Dat ding heeft ongelooflijk goed zijn werk gedaan.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6546475 ... gring.html

Ik ben nu aan het kijken voor een laatste generatie MR2 chassis. Natuurlijk knutsel ik daar wel een K20 of K24 Honda motor :D
Pocoloco
Berichten: 2976
Lid geworden op: 23 aug 2013, 00:01

05 jan 2014, 20:12 0 x

Mijn zullen jullie nooit tegen zijn gekomen want ik zit in het echte Italiaans gebeuren :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
dropje
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 okt 2013, 20:13

05 jan 2014, 23:45 0 x

mooi spul, die 500tjes. Heb zelf jaren in een 500R uit 1975 gereden en heb het ding nog steeds, moet een keer worden aangepakt. Heb ook nog een BIOD extase caravan uit 1975. Vorig jaar met restauratie gestart. Nieuwste idee is deze caravan te voorzien van niveauregeling, zodat ik de caravan op de camping helemaal kan laten zakken. Denk aan het systeem van de citroen DS etc. Geen idee of zoiets mogelijk is, maar fantaseren over allerlei gekke dingen blijft altijd leuk...
Gebruikersavatar
Tom
Berichten: 131
Lid geworden op: 21 aug 2013, 14:01

06 jan 2014, 11:29 0 x

[quote="pocoloco"]Mijn zullen jullie nooit tegen zijn gekomen want ik zit in het echte Italiaans gebeuren :mrgreen: [/quote]

Wij/ik wellicht, daar mijn vriendin een gele 500 uit 1969 heeft.. Uiterlijk aangepast, motorisch standaard..
zal er later vandaag wat foto's bij doen..

Mijn andere hobby's:
2CV/Ami
Solex
Meetings
Xbox (niet zo veel meer)
Tv kijken (formule 1)
Verder nog een huis, tuin, geen beestje.
Rex
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 okt 2014, 11:52

15 okt 2014, 10:28 0 x

Ik mag graag naar blues luisteren en ook wandelen doe ik graag. Koken wil ik me ook nog wel eens aan wagen.
Verder inderdaad gewoon auto's :D
Plaats reactie