Het clubgevoel?

Offtopic & overig
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

10 jun 2019, 10:17 4 x

Ja, het clubgevoel, wat betekent dat nou. Ik kan alleen maar voor mezelf praten maar dan denk ik terug aan de tijd dat ik rugby speelde.

Heerlijk ieder weekend op het veld staan, stoom afblazen en met een beetje geluk ook nog winnen. Daarna werd de derde helft aangevangen. ;) Nog leuker was het als we een toernooi hadden, heerlijk de hele dag bezig zijn. Dan gingen we ook nog we eens de plas over naar het walhalla van het rugby. Ik was prop, die staat in de voorwaardse, en herinner nog dat ik een keer de bal kreeg ergens op eigen helft. Ik begon te rennen iedereen achter mij latend. Bijna bij de tryline zie ik in mijn ooghoek de winger van onze opponent aan komen stormen. In een wanhopige poging mij te stoppen maakt hij een sliding en tackelt mij. (Ohh, mag niet op deze manier :@@ ) Vlieg nu enkele meters door de lucht, maar O, O, O, wat druk ik een onvergetelijke try. Maar de aller mooiste herinnering is het delen van je passie voor de sport samen met je teamgenoten.

Heb jaren het hierboven beschreven gevoel gemist maar heb dat terug gevonden bij de A2CN. De A2CN is een jonge club, een club in ontwikkeling en is nog bezig karakter te krijgen. Ik ben vorig jaar de club organisatie in gerold en wil zo met heel veel passie en liefde een bijdrage leveren aan de club. Ik hoop dat het clubgevoel van de A2CN zich ontwikkeld naar een aantal meetings per jaar waar wij als clubleden allemaal bij aanwezig willen zijn.

Ik ben heel benieuwd naar wat het clubgevoel voor jullie betekent en hoe zich dat vertaalt naar de A2CN?
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Gebruikersavatar
trebbor77
Audi A2 clublid
Berichten: 415
Lid geworden op: 20 sep 2017, 14:25
Locatie: Barneveld
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

10 jun 2019, 17:49 5 x

Een club is voor mij een plek waar je gelijkgestemden vindt (in dit geval onze voorliefde voor de A2). En naast die gezamenlijke interesse een stukje gezelligheid en hulp.

En laat A2CN nou net aan deze voorwaarden voldoen :) :tongueclose

Dankzij deze mooie club:
- Is mijn autobetisme wat minder erg
- ben ik al een paar keer in contact gekomen met de juiste " hanidge mannetjes" om dingen te repareren of upgrades uit te voeren
- heb ik al meerdere leuke mensen leren kennen
- sleutel ik opeens (een beetje..) aan mijn auto; iets wat ik eigenlijk nog nooit gedaan heb
- maak ik mijn auto beetje bij beetje mooier en meer naar mijn (ook nog nooit eerder echt gedaan)

Dankzij A2CN vind ik mijn A2 nog mooier en leuker!
Plaats reactie