Eindelijk Corona Audi

Offtopic & overig
Gebruikersavatar
Johan 3L
Berichten: 1203
Lid geworden op: 21 aug 2011, 23:26

27 mar 2020, 19:20 1 x

Nou is het toch gelukt.!
Lar heeft me aan het lachen gekregen.

Dan moet die president op plek een staan en een andere president dan op plek 2.
Ondanks dat ik erg gevoelig ben voor slecht nieuws (helaas zit dat in me) probeer ik dingen ook wat luchtig(er) te zien.
Ik vind daarom dat we misschien een apart hoekje (topic) voor dit onderwerp zouden kunnen lanceren.
HansJan? Wil jij iets fabrieken?
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

27 mar 2020, 21:46 0 x

Humor Topic?

Ooit was het hier en dat ging vaak te ver voor velen.
Overuren voor de moderators en dus liever nooit meer....
Daar zijn andere forums voor.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
Johan 3L
Berichten: 1203
Lid geworden op: 21 aug 2011, 23:26

27 mar 2020, 22:07 1 x

Je leest niet goed Eekhoorntje.
Ik pleit niet voor een humor topic.
Integendeel. Ik zocht een soort "effe bijpraten over Corona-topic"
Maar er hoeft overigens niks voor mij apart gemaakt te worden.
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

28 mar 2020, 07:49 0 x

Voor zover ik de regels van de overheid heb gelezen;

We mogen een Meeting houden onder de voorwaarden van niet uitstappen!
Dan hebben we meer dan 1½ meter afstand en iedereen moet zelf eten & drinken meenemen.

Ik weet dat dit jaar de Keukenhof mooi gaat bloeien maar dicht bleef.
Ik weet in Anna Paulowna in de Poldertuin vrij te bezoeken is.
Aan de Molenvaart nr 2 is rondom een mooi huis een hele grote tuin,
en rond de paasdagen zou dit kunnen, als we geen groep vormen maar voldoende afstand houden.

Nadeel is zelf eten & drinken mee en geen toilet aanwezig wegens gesloten horeca....
Ik denk aan weekend van Zaterdag 11 tot 2e paasdag 13 april.
Er zijn geen openingstijden en elke middag kan het druk worden, en de burgemeester mag het sluiten!
Daarom denk ik aan Zondag ochtend 12 April, als je 8.00 uur uit Limburg zou vertrekken ben je 10.00 uur daar.. en tot 13.00 uur is het daar nog rustig, parkeren is ook gratis, en zien jullie dat zitten.

Een groep forum leden die toevallig op zelfde dag en tijd daar een rondje met gehele familie gaan lopen?

Met deze link kun je meer lezen en vinden.....https://www.facebook.com/pg/poldertuin/ ... e_internal


http://poldertuin.mystrikingly.com/
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

28 mar 2020, 08:09 4 x

@eekhoorntje je gaat off-topic.

Bovendien leven wij als forum & club de opgelegde regels van de overheid na: alle activiteiten worden opgeschort. Daar horen ook spontaan georganiseerde meetings bij.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
Alta Plana
Audi A2 clublid
Berichten: 54
Lid geworden op: 02 jun 2019, 21:00
Locatie: Zaltbommel
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

29 mar 2020, 11:09 2 x

eekhoorntje schreef:
28 mar 2020, 07:49
[...]

zien jullie dat zitten.

Een groep forum leden die toevallig op zelfde dag en tijd daar een rondje met gehele familie gaan lopen?
Ik zag dit en had willen schrijven over hoe ik dit pracht plan aan mijn echtgenote zou verkopen, wiens verlof is ingetrokken en die zojuist uit noodzaak eindverantwoordelijke is geworden op één van de met haast ingerichte corona afdelingen in haar ziekenhuis. Zou ze het fijn vinden om even met een groepje mensen naar de bloemetjes te gaan kijken?

Maar toen bedacht ik me: dat liedje, over dat volkje dat je niet de wetten voorschrijft, die je niet in het keurslijf stopt en in hun waarde laat... Gaat dat over mensen die zeggen "ik doe waarvan ik vind dat het gewoon moet mogen", of over mensen die zeggen "ik doe waarvan ik vind dat het gewoon moet gebeuren"?
Gebruikersavatar
Lar
Audi A2 clublid
Berichten: 326
Lid geworden op: 05 dec 2018, 18:45
Locatie: s-Gravenhage
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

29 mar 2020, 12:00 1 x

Toen waren er nog maar 15 miljoen mensen op dat ''hele kleine stukje aarde'' en kon je makkelijk 2 meter afstand houden zoals in alle andere landen ipv 1.5 meter Snappie?
Gebruikersavatar
Spits
Berichten: 707
Lid geworden op: 08 jun 2018, 12:39
Locatie: Rotterdam
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

29 mar 2020, 12:18 2 x

Gisteren is de vader van een collega overleden aan de gevolgen van Covid-19.
Hij heeft geen afscheid kunnen nemen in de laatste tijd welke resteerde, om begrijpelijke redenen.

Waarom doen mensen wat ze doen.... Geen idee, en eerlijk gezegd zal het me soms jeuken, zolang het geen gevaar brengt voor de medemens.
Waarom zou je dus in hemelsnaam je geliefden en anderen aan een risico willen blootstellen, als dat absoluut geen noodzaak heeft?
Whatever....

@Alta Plana, succes en sterkte voor je vrouw op haar werk!
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
Plaats reactie