Vandaag van een collega deze ambulance gekregen... ben er blj mee.
Zijn deze speciaal zo gemaakt of waren/zijn ze algemeen in de verkoop (geweest?
Gewoon nieuwsgierig.. :-)
Grappig!
- Gijsvv
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Weet dat ze bestaan hebben. Heb ze vaak gezien. Werk bij/voor Pon in Leusden. Er werd verteld dat dit model als relatiegeschenk is gemaakt, als dank voor de opdracht voor de bouw van de echte huisartsen ambulance. V r oeg mij af of dit echt zo is... of dat hij gewoon bij de Intertoys te koop was... 

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Mooi en uniek model Gijs! Is dit schaal 1:43 of 1:18? En welke fabrikant, Welly?
Heb hem nog niet eerder gezien, maar er zijn heel wat schaalmodellen in omloop. Heb zelf een flinke collectie A2's van Minichamps.
Heb hem nog niet eerder gezien, maar er zijn heel wat schaalmodellen in omloop. Heb zelf een flinke collectie A2's van Minichamps.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- bjmeengs
- Audi A2 clublid
Ik heb hem ook van Welly in mijn A2 collectie. Ook 1:43. Mij is verteld dat dit de speelgoed variant is. Je kunt hem op de wielen naar achteren trekken en dan los laten. Hij rijdt dan een eindje vanzelf.
- HansJan
- Moderator
En dan: taaa tuuu taaa tuuu! 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16