Mooie aanvulling op mijn verzameling Audi A2 miniaturen

Alles over Audi (A2) modellen/miniaturen
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

31 aug 2018, 07:52 1 x

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

31 aug 2018, 08:41 0 x

De 1:30 Ali Express is helaas uitverkocht.
KiNSMART maakte ze erg veel, en de foute kleuren en te dikke lak laag.
Dat is schroeven, schuren en met spuitbus in originele kleur spuiten.
Het grootste probleem is mijn OSS, dat is de randen van dak afslijpen, en groefjes met dremel maken voor dakplaten en zwarte hoogglas daarop met meerdere blanke lak lagen!

Hans Jan heeft geluk, mat zwart voor spatbordranden , bumper en dak is met kwastje te doen als deze geel genoeg is maar Karol..... dat OSS namaken is ramp!
Wel een druppeltje zilver verf voor de richting aanwijzers zijkant, mistlampen en spiegels bewaren.

Maar als je toch de gehele auto gesloopt hebt, de stoelen in juiste matte kleur verven is zelfs mogelijk en dat word dan hier rustig op het forum want dat kost vele uren.
Ik zal op volgende Taxatie Meeting of zo deze meenemen en niet te koop, gewoon zelf doen....

Wel moet je de bodem ook verven, die heeft de firma KiNSMART glanzend zwart gemaakt maar die moet toch echt Color Storm mat worden, net als onderkant bumpers.

Ik heb naast de eerste Blauwe die nu weg is nog een Pinin Grun, Merlot Rod CS en Kastel Rod.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
Paulus
Audi A2 clublid
Berichten: 734
Lid geworden op: 14 dec 2017, 16:41
Locatie: Hillegom
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

03 sep 2018, 20:09 0 x

bjmeengs schreef:
31 aug 2018, 07:46
Dag Paul,

Mijn naam heb je goed. Ik kwam deze vorig jaar op internet tegen. Wil hem natuurlijk ook graag in het blauw hebben, maar die ben ik nog niet tegen gekomen.

En ja, Hans Jan weet ervan en heeft in diezelfde tijd er zelf ook 1 gevonden.
Dacht in Duitsland.
Ben ze na aankoop ook nog niet weer tegen gekomen.
Bevalt je de grote gele colourstorm !!
Misschien dat Hans Jan nog een gele weet.
Dag Bert Jan,
Ik het de gele CS als schaalmodel gevonden in Ingolstadt, de winkel van het Audi museum verkoopt ze. Ik was benieuwd of ze al bekend waren op het forum. Ze hadden inderdaad alleen Imola Gelb leverbaar.
Ze hebben een oplage van 500 stuks, dus waarschijnlijk blijven ze niet lang leverbaar.
De grote colorstorm bevalt prima! Ik heb er wat werk aan gedaan om 'm helemaal goed te krijgen, en dat loont zich. Onlangs ben ik mee op vakantie geweest, 5500 km gereden, en geen enkel probleem gehad. Hier de A2 op de hoogvlakte van het Gran Sasso gebergte in Italie:
IMG-20180902-WA0018.jpg
IMG-20180902-WA0018.jpg (123.68 KiB) 3008 keer bekeken

Hoe bevalt de blauwe Color storm?
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

03 sep 2018, 20:15 0 x

@Paulus graag on-topic blijven. Gebruik de ervaringen in je voorstelronde bijv. Dank! :thumbmin:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Plaats reactie