Gele Colourstorm 1:43 op Amazon en onze Webshop
- bjmeengs
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
https://www.amazon.de/dp/B07V5G2JYZ
Audi Original A2, Imolageel, 1:43,ATRA5-5802.
Onze prijs: € 58,00 + EUR 15,00 verzendkosten
Prijzen voor items die verkocht worden door Amazon zijn inclusief Duitse btw. Zie details voor andere items.
Ontvang het 27 mrt. - 1 apr. door aan de kassa Standaardverzending te selecteren. Meer informatie
Nog slechts 1 op voorraad.
In winkelwagen
Verkoper: audi_zentrum_oldenburg
Zending: audi_zentrum_oldenburg
Voor meer informatie, impressum, algemene voorwaarden en retourbeleid kun je op de naam van de verkoper klikken.
Aankoop gedekt door Amazon kopersbescherming
Bezorgen in Nederland
OP LIJST ZETTEN
Prijzen voor items die verkocht worden door Amazon zijn inclusief Duitse btw. Zie details voor andere items.
Ontvang het 27 mrt. - 1 apr. door aan de kassa Standaardverzending te selecteren. Meer informatie
Nog slechts 1 op voorraad.
In winkelwagen
Verkoper: audi_zentrum_oldenburg
Zending: audi_zentrum_oldenburg
Voor meer informatie, impressum, algemene voorwaarden en retourbeleid kun je op de naam van de verkoper klikken.
Aankoop gedekt door Amazon kopersbescherming
Bezorgen in Nederland
OP LIJST ZETTEN
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Man... hij is geel!
betutteling is zinloos; passie is Goud
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
- HansJan
- Moderator
En óf-tie geel is! En heel mooi
Bij de Duitse Audi dealer is-tie iets goedkoper, maar komt dan van Audi Tradition.
En dit is nog niet eens de duurste variant ...

Bij de Duitse Audi dealer is-tie iets goedkoper, maar komt dan van Audi Tradition.
En dit is nog niet eens de duurste variant ...

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Is deze duur of lijkt dat maar zo?
Ik heb op Ali Express een aantal kale bouwpakketten gekocht, geen 1;43 maar schaal 1;30 en die mooi spuiten in kleur, wel dekkende maar niet te dik want dan vallen de handgrepen en de naden weg!
Na in kleur spuiten moet je de blanke lak erop doen en bij CS de stepen met mat zwarte lak met hand, net als de bumper en onderkant onder de deuren....
Ook interieur in kleur maken is hele klus.... weten jullie hoeveel uren in een perfect schaal model gaat zitten?
Ik heb bewust voor 1:30 gekozen want 1:43 is erg lastig perfect te krijgen.... net als mijn 1:89 gewoon zwart plastic zal blijven hierdoor.
Als ik mijn uren rekende van mijn collectie 1:30 schaal modellen is vakken vullen bij de buurt super van 15 jarige beter betaald!
De Led koplampen, die reken ik niet eens.... in model vijlen van de plastic rechthoekige Led, en monteren en draden solderen met batterijtje.
Na 1 maand en ongeveer 38 uren.... deze schaal modellen worden normaal in China gemaakt en ik vind het gewoon leuke hobby, die erg veel waardeloze uren op zal leveren.
Als ik het netto minimumloon rekende kom ik op een kostprijs van bouwpakket + uren op €400,- !
Alleen al voor elke ooit leverbare kleur een spuitbusje kopen is al €15,95 ex BTW!
En slecht nieuws voor HansJan, de grijze, papaya & gele CS ontbreken bij mijn nog!
Ik heb op Ali Express een aantal kale bouwpakketten gekocht, geen 1;43 maar schaal 1;30 en die mooi spuiten in kleur, wel dekkende maar niet te dik want dan vallen de handgrepen en de naden weg!
Na in kleur spuiten moet je de blanke lak erop doen en bij CS de stepen met mat zwarte lak met hand, net als de bumper en onderkant onder de deuren....
Ook interieur in kleur maken is hele klus.... weten jullie hoeveel uren in een perfect schaal model gaat zitten?
Ik heb bewust voor 1:30 gekozen want 1:43 is erg lastig perfect te krijgen.... net als mijn 1:89 gewoon zwart plastic zal blijven hierdoor.
Als ik mijn uren rekende van mijn collectie 1:30 schaal modellen is vakken vullen bij de buurt super van 15 jarige beter betaald!
De Led koplampen, die reken ik niet eens.... in model vijlen van de plastic rechthoekige Led, en monteren en draden solderen met batterijtje.
Na 1 maand en ongeveer 38 uren.... deze schaal modellen worden normaal in China gemaakt en ik vind het gewoon leuke hobby, die erg veel waardeloze uren op zal leveren.
Als ik het netto minimumloon rekende kom ik op een kostprijs van bouwpakket + uren op €400,- !
Alleen al voor elke ooit leverbare kleur een spuitbusje kopen is al €15,95 ex BTW!
En slecht nieuws voor HansJan, de grijze, papaya & gele CS ontbreken bij mijn nog!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Paulus
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Vrijdag gekregen van een leerling op de school waar ik werk.

Wat de schaal precies is durf ik niet te zeggen.
- Bijlagen
-
- IMG_20201127_164139.jpg (2.4 MiB) 14284 keer bekeken
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
De liefde voor de A2 begint al jong ...
Een die-cast modelletje van Ebay is duur, maar dit stukje (school)handenarbeid is onbetaalbaar.
Zeg nou zelf, welk A2 schaalmodel heeft dim/stads/mistlichten en ook nog binnenverlichting? ...

Een die-cast modelletje van Ebay is duur, maar dit stukje (school)handenarbeid is onbetaalbaar.
Zeg nou zelf, welk A2 schaalmodel heeft dim/stads/mistlichten en ook nog binnenverlichting? ...

- Vriendje
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Ik wil geen spelbreker zijn, maar ik heb er drie maanden geleden in Purmerend een voor € 20,00 en in Alkmaar een voor € 12,50 gekocht. Ook schaal 1:43.bjmeengs schreef: ↑20 mar 2020, 15:51https://www.amazon.de/dp/B07V5G2JYZ
Prijzen voor items die verkocht worden door Amazon zijn inclusief Duitse btw.