Welnu, dat was een afspraak met de redacteur van het autoblad Auto Review. Ze waren op zoek naar een eigenaar van een Audi A2 in een bijzondere kleurstelling die ook nog wat te vertellen had. Ze waren aan het goede adres. De afspraak werd snel gemaakt en op 17 oktober troffen we elkaar bovenop de parkeergarage in Elst. Terwijl de auto uitvoerig door de fotograaf op de gevoelige plaat werd vastgelegd, was ik met de redacteur neergestreken in een koffiebar en werd mij onder het genot van een kop koffie het interview afgenomen. Het was een ontzettend leuk gesprek en achteraf realiseer je je dat er nog veel meer te vertellen was geweest. Maar zoals een oud-artdirector ooit zei: "papier is niet van elastiek"

Ik elk geval waren ze heel enthousiast over de veelzijdigheid, ruimte en uitstraling van de A2. De kleur deed het perfect tegen het donkere wolkendek, terwijl het de dag ervoor nog prachtig weer was geweest. Het resultaat is te lezen in de laatste editie van het blad die nu in de winkels ligt, op hun Facebook tijdlijn tref je de spoiler:
Zodra ik meer heb zal ik dat hier posten.
Veel leesplezier voor degenen die het blad al hebben of in de winkel gaan halen!