dissident

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
dissident

10 jul 2010, 20:18 0 x

Hallo A2 bezitters!

Alweer bijna twee weken geleden hebben wij, als tweede auto en na lang onderzoeken, een A2 Pro lIne in de kleur Dolfijngrijs aangeschaft. Ze heeft inmiddels 106.000 KM gelopen en stond te koop in de Showroom van Dago Audi Dealer in Duiven. Wij wonen in Arnhem.

Mijn naam is Maarten, 34 jaar, vrouw en kind (nr 2 op komst). Mijn vrouw zal voornamelijk de A2 besturen omdat ik onze andere auto al rijdt. We hebben na lang wikken en wegen gekozen voor de looks, de vooruitstrevende techniek en de lage vaste lasten van de A2.

Zojuist heb ik een radio ingebouwd, ik zal de foto's van onze aanwinst zsm plaatsen.

Groet,
Maarten
Gompie

10 jul 2010, 22:40 0 x

Hallo Maarten,
Welkom op ons forum, nu eindelijk ook met een dissident geluid! ;)
Ik hoop dat jullie veel plezier van de nieuwe aanwinst zullen hebben.
Groeten, Gompie
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

12 jul 2010, 15:19 0 x

Hallo Maarten,
Welkom op dit forum. Ik woon in Zevenaar (dus in de buurt) en ken persoonlijk DAGO heel goed als dealer van Audi. Ook de door jou gekochte A2 heb ik daar gezien, vond ik een mooi A2 maar wel wat prijzig.(zelfde kleur als mijn 1e A2).
Van de dealer zelf ben ik niet gecharmeerd (ervaringen die ik daar heb opgedaan). Ik ben dan ook enige tijd geleden overgestapt naar Zenna (zit met zijn Audi zaak iets voorbij het Velperbroekcircuit, 1e afslag rechts richting Dieren vanaf het circuit).
Persoonlijk vind ik deze vele malen beter dan DAGO, veel klantvriendelijker en een zeer prettige behandeling. Maar dit is natuurlijk persoonlijk en ik neem aan dat je garantie hebt dus hier nog even aan vast zit bij DAGO.
Ik wens je in ieder geval heel veel plezier met de A2.

Theo
Plaats reactie